Coca-Cola širom sveta lansirala slogan „Taste the Feeling“
Užitak ispijanja Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini da svaki običan trenutak postane poseban. Kompanija Coca-Cola promovisala je novu globalnu kampanju, čime je ujedno označila i promenu pravca svoje marketing strategije. Po prvi put u svojoj istoriji svi napici koji nose naziv Coca-Cola ujedinjeni su u jednoj, globalnoj kreativnoj kampanji pod sloganom „Taste the Feeling“, koji će tako nakon sedam godina zameniti „Open Happiness“.
Kako je poručio Markos De Kinto, generalni marketing direktor kompanije Coca-Cola, kreativna vizija iza slogana „Taste the Feeling“, vraća sam proizvod u fokus, podsećajući potrošače širom sveta na jedinstveni ukus i osvežavajući užitak koji Coca-Cola kao piće pruža. Takođe, novom kampanjom, kompanija Coca-Cola još jednom ističe svoju posvećenost da potrošačima ponudi širok izbor proizvoda iz Coca-Cola portfolia koji u potpunosti odgovaraju njihovom ukusu, načinu života i ishrani.
„Kampanja ‘Taste the Feeling’ poručuje da užitak ispijanja bilo kog Coca-Cola napitka predstavlja jednostavno zadovoljstvo koje može učiniti sasvim obične životne trenutke potpuno posebnim. Coca-Cola je piće namenjeno svima, jedan brend sa različitim varijantama koje dele iste vrednosti i vizuelnu ikonografiju. Ljudi žele različite vrste Coca-Cole, ali za koju god da se odluče, uvek žele da bude sjajnog ukusa i da bude osvežavajuća“, istakao je De Kinto dodajući da nova kampanja slavi kako Coca-Cola proizvod tako i sam brend.
Nova kampanja lansirana je i na domaćem tržištu istovremeno kada i u celom svetu, čime je pokazan objedinjeni marketinški pristup ka svim tržištima.
„Coca-Cola je oduvek postavljala standarde i stvarala nove trendove, ne samo u pogledu kreativnog izraza, već u čitavom globalnom marketingu, što je još jednom potvrdila i kampanjom ‘Taste the Feeling’. Na ovaj način Coca-Cola je takođe pokazala i da je lider i pokretač za celu kategoriju na globalnom tržištu“, kazao je Dimitar Andonov, generalni direktor kompanije Coca-Cola za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Istovremeno sa objavljivanjem novog slogana, javnosti je predstavljeno i šest novih reklama na kojima su radile najveće svetske kreativne agencije, kao i fotografije koje će pratiti kampanju u medijima i na bilbordima, a za koje su bili zaduženi poznati modni fotografi Gaj Aroš i Naćo Riči. Osim po reklama Coca-Cola je prepoznatljiva i po svom muzičkom potpisu koji nije izostao ni ovoga puta, te će ovu kampanju pratiti numera koju je uradio globalno popularni švedski muzički producent i di-džej zvezda Avići.