CPG i ove godine na „Olimpijskom danu“
Olimpijski komitet Srbije i ove godine je tradicionalno obeležio dan Međunarodnog olimpijskog komiteta, manifestaciom “Olimpijski dan” na trim stazi na Košutnjaku. Pod sloganom “Budimo humani – pobedimo zajedno”, ova manifestacija okupila je brojne ljubitelje sporta a cilj je bio mnogo viši – da pokažemo koliko umemo da budemo humani.
Ovom prilikom, predstavljeni su najbolji mladi sportisti Srbije koji će učestvovati na Olimpijskim igrama mladih u Nandžingu, a a svi prisutni imali su priliku da se upoznaju i sa kulturom Narodne Republike Kine, koju su predstavili Društvo Daleki istok i Holistički centar “Krug“.
Uprkos kišovitom vremenu, učestvovalo je 2500 posetilaca, a najzanimljivije su bile trke za decu na 200 i na 400 metara, kao i trka zadovoljstva na 3600 metara, za sve uzraste. Ove godine, po prvi put je održana i trka osoba sa invaliditetom.
Kao i prethodnih godina manifestaciji se pridružila kompanija “Color Press Group” učešćem u tradicionalnoj štafetnoj trci za sponzore manifestacije 6x200m. Takođe, u ovoj trci su učestvovali Olimpijski komitet Srbije, McDonald’s, Delez Srbija, Vojvođanska banka, EKO Srbija, Heineken Srbija, ATOS, Radio S i Maruška. Ideja ove trke je da zaposleni formiraju mešovite šestočlane ekipe, a pobednik je, naravno, najbrži tim koji pređe 1200m.
Ekipu Color Press Grupe činili su: Jovana Stojković, Daniela Stamenković, Marina Luković, Strahinja Antonić, Dušan Zoroe i Nenad Pagonis. Oni su za ovu priliku kupili majice udruženja DEBRA i time donirali sredstva za „decu leptire“.
DEBRA je društvo obolelih od bulozne epidermolize koje brine o svim obolelima i njihovim porodicama iz Srbije. Imati buloznu epidermolizu znači imati kožu krhku i ranjivu poput leptirovog krila. Svakodnevnica znači nove rane, nova previjanja, začuđene poglede, bol, hirurške zahvate, znači stalnu zavisnost, pomoć, negu i pratnju drugih. Zato se oboleli često nazivaju „deca leptiri“.
Ova manifestacija imala je pre svega humanitarni karakter, ali smo svi zajedno učestvovali u promovisanju porodičnih vrednosti, zdravog načina života i bavljenja fizičkom aktivnošću.
Autor: Life Content