Da li biste ovo rekle najboljoj drugarici?
Da li biste svojoj najboljoj drugarici rekli da ima debela bedra, veliki nos, da nije dovoljno šarmantna ili privlačna muškarcima, da nije baš mnogo pametna, sposobna ili lepa? Osim ako ste veoma loša prijateljica – verovatno ne.
Razmislite o tome koliko puta dnevno u sebi ponavljate ove reči kad razmišljate o sebi, o tome šta biste promenili ili čime niste zadovoljni? Dove kampanja pod nazivom OneBeautifulThought nagnala nas je da razmislimo o kvalitetu i kvantitetu atributa koje same sebi dnevno promrmljamo u bradu ili pomislimo gledajući se u ogledalu.
Cilj ove kampanje je, kao i uvek, da podigne svest žena o sopstvenom samopouzdanju i da osnažu percepciju vlastitog Ja. Naime, neretko nismo ni približno svesni koliko koncentracija negativnih misli o samima sebi može da rezultira time da se na kraju dana osećamo negativno, inferirorno i poraženo, a sve vreme smo same sebi najveći neprijatelj koji kritički posmatra svoje najmanje, a neretko i umišljene mane. Tako ono što nas čini ljudskim, pogrešivim i nesavršeno lepim i vrednim bićima postaje kamen spoticanja u našim životima. Kao i uvek, Dove nas podseća da vlastite nesavršenosti moramo da naučimo da volimo i pređemo preko njih, a ne da nam budu barijera ličnom razvoju.
Ovog puta, Dove je uzeo narative stvarnih žena o vlastitim manama, a zatim je trebalo da čuju vlastiti narativ iz tuđih usta. Dve glumice igrale su ulogu prijateljica od kojih jedna, sedeći u kafiću, drugu proziva zbog njenih mana, a kao rezultat konverzacije pokazao se da je zaista ružno čuti kako jedna žena drugoj upućuje ovakve reči. Pitamo se, zašto onda same sebi izgovaramo takve stvari, pitaju se autori ove socijalno osvešćene kampanje?
Pogledajte video za reklamnu kampanju kompanije Dove: