Direct Media osvojila zlatni Sempler za kampanju Telenor Bankar

by | novembar 27, 2015

Na festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio prestižnu regionalnu nagradu zlatni Sempler 2015 za kampanju Telenor bankar. Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja Telenor Bankar je osvojila zlatno priznanje u kategoriji Mobile.

Foto: PR

Foto: PR

Kampanja Telenor bankar predstavlja svojevrsnu inovaciju u oblasti advertajzinga, budući da su u kreiranju mobilne aplikacije primenjene poslednje tehnologije poput Virtuelne realnosti, dok je sam način promocije po prvi put upotrebljen na ovim prostorima.
Projekat je podrazumevao višemesečni angažman tima ljudi koji se sastojao od progamera, dizajnera, scenarista, producenata, glumca – sve ukupno nekoliko desetina ljudi u određenim fazama projekta.

Foto: PR

Foto: PR

Uz pomoć savremene tehnologije Virtuelne realnosti kreirana je mobilna aplikacija Telenor banka Vodič, koja je za cilj imala da objasni sve postojeće usluge Telenor banke i kontakt sa korisnicima učini zanimljivim, a u isto vreme da pruži sve potrebne informacije koje su klijentu važne da komunicira sa budućim korisnicima.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

U kreiranju aplikacije, primenjena je posebna Inverse cinematics tehnologija, koja je omogućila da prilikom skeniranja glumca u 3D tehnologiji, korisnik stiče ubedljiv utisak obraćanja virtuelne osobe. U promociji same aplikacije je korišćen integrisan pristup, kroz različite medije. Jedan od najatraktivnijih kanala komunikacije je bilo gostovanje virtuelnog bankara u emisiji „Veče sa Ivanom Ivanovićem“, što je pristup koji je primenjen prvi put u regionu.

Foto: PR

Foto: PR

Članak se nastavlja posle reklama

Na ovogodišnjem Sempl festivalu je dodeljeno ukupno devet Goldern Semplera, Grand Sempler i Top SEMPL nagrada.

Tagovi: