Evo kako smo se proveli na otvaranju U.S. Polo radnje u Novom Sadu

by | septembar 12, 2016

U centru Novog Sada, na uglu popularne Zmaj Jovine i Dunavske ulice, u prisustvu odabranog kruga poznatih ličnosti i predstavnika medija, ovog vikenda otvorena je radnja renomiranog modnog brenda “U.S. Polo”. Posle više od dve godine uspešnog poslovanja u Beogradu, ovaj američki brend, koji je ujedno i zvanični brend Polo Asocijacije Sjedinjenih Američkih Država, postao je dostupan i Novosađanima i Vojvođanima.

IMG_1056
„Otvaranje beogradske radnje za nas je bio veliki izazov, jer je to bio prvi zvanični susret našeg brenda i domaće publike. Kako se to druženje pokazalo kao veoma uspešno, odlučili smo da istu priliku damo i Novom Sadu. Zato je otvaranje radnje u Novom Sadu za nas veliko zadovoljstvo. Vrednosti koje neguje „U.S. Polo“ brend jednostavno „idu“ uz vojvođansku i novosadsku publiku i verujemo da će se međusobno prepoznati. Pažljivo smo birali mesto za našu radnju u Novom Sadu i veoma smo srećni što smo našli lokaciju u samom centru . I to na uglu Zmaj Jovine i Dunavske, koji je kako trgovinski, tako i kulturni centar ovog divnog grada“, rekla je Vanja Ostojić, vlasnik „U.S. Polo“ u Srbiji.

Brend „U.S. Polo ASNS“ jedan je od lidera u modnoj industriji, a osnovan je davne 1890. godine. Proizvodi ovog brenda danas se prodaju u preko 130 zemalja sveta, a visokim kvalitetom i prepoznatljivim dizajnom, ovaj brend osvojio je i laskavu poziciju jednog od omiljenih u Srbiji. Ljubitelji „U.S. Polo“ odevnih i drugih komada su ljudi prefinjenog ukusa, džentlmeni i dame koji se bave biznisom, ali i oni čiji posao zahteva malo ležerniji stil. Kao i poznate ličnosti među kojima su mnogi sportisti, glumci, novinari, muzičari…

„Volim modu i veoma rado posećujem prodavnice gardarobe. Iako biram po estetici i ličnom osećaju da li mi se nešto dopada ili ne, veliku pažnju posvećujem kvalitetu. Zato me raduje kada se ta dva kvaliteta sretnu, kao što je slučaj sa „U.S. Polo““, rekla je srebrna olimpijska košarkašica Milica Dabović, koja je na otvaranje došla sa dečkom Simonom.

Foto: Promo

Foto: Promo

Članak se nastavlja posle reklama

Poznati par se dobro zabavio isprobavajući garderobu, a u jednom trenutku izabrali su iste „U.S. Polo“ džempere. Naša reprezentativka je sa neiscrpnom ljubaznošću izašla u susret mnogim građanima koji su poželeli da se s njom fotografišu i odabrala za sebe i nešto ženstveniju verziju crvenognb „U.S. Polo“ džempera.

„Uvek me obraduje kada u Novi Sad dođe neki svetski poznat i kvalitetan brend jer to znači da mi Novosađani ne moramo više da idemo u Beograd ili Segedin po dobru garderobu. Kada šetam Novim Sadom primećujem da je mnogo lepo obučenih ljudi, što potvrđuje da postoji potreba za novim brendovima i radnjama, posebno kada su tako dobri i kvalitetni kao što „U.S. Polo“ jeste“, rekao je na otvaranju Aleksandar Filipović, poznati novosadski TV voditelj, koji je ostao veran svojoj omiljenoj teget polo majici.

Foto: Promo

Foto: Promo

Članak se nastavlja posle reklama

„U.S. Polo“, brend u čijem je imenu sadržan naziv omiljenog sporta kraljeva svojim identitetom odražava suštinu ove džentlmenske igre, ali i na autentičan način prati trendove, ostajući veran svojoj izvornoj filozofiji. Kolekcije ovogvbrenda nude odeću za muškarce, žene i decu kao i aksesoare, satove, nakit… N ova kolekcija, koja upravo stiže u beogradsku radnju u „Ušće“ šoping centru i novu radnju u Novom Sadu, osvaja ležernošću i prefinjenim dizajnom, karakterističnim za ovaj brend. Boje koje preovlađuju u novoj kolekciji, su teget, bela i bež, koje su prisutne u većim površinama ili u strukturi pruga. Ipak, ono što posebno osvaja pogled posmatrača su akcenti odevnih komada i detalja u toplim, jesenjim tonovima, od smeđe, preko bordo i tamno zelene, do narandžaste.

Foto: Promo

Foto: Promo

Članak se nastavlja posle reklama

I ove jesni, očekuje se da se iz nove kolekcije kao najtraženiji proizvod ovog brenda izdvoje majice sa kragnom, u prepoznatljivom polo stilu. Dame, sigurno, neće odoleti haljinama koje prate liniju tela, ali i tašnama, čiji je vrhunski kvalitet primetan na prvi pogled, dok za najmlađe apsolutni tron šarma zaslužuju karirane košulje, mekane majice i udobne pantalone. “U.S. Polo”, sve više osvaja i tržište džinsa, a nova kolekcija sadrži komade od ovog materijala koji prete da ugroze i najpopularnije brendove iz ove modne industrije.

Tagovi: