Gillette slavi „Bond momente“ u životu svakog muškarca
Dok je svet pod utiskom premijere „Spektra“, 24. filma o Bondu, Gillette slavi momente u životu svakog muškarca u kojima on oseća da ima kontrolu i samopouzdanje. „Bond momenti“ se ne dešavaju spontatno – oni su rezultat preciznog rituala.
Inspirativni Bond momenti
Gillette je predstavio svoju kampanju „Bond momenti“, inspirisanu autorom Džejmsa Bonda, Janom Flemingom. Flemingove moćne i poetične reči podstakle su osnivanje kampanje. Njegovi citati koji opisuju ultimativne „Bond momente“ prisutni su u kampanji kroz TV, štampu, onlajn, kao i in-store promociju
Kampanja je počela TV spotom koji povezuje iskonsku akciju inspirisanu Bond svetom, i precizan Gillette alat koji će udruženim snagama pripremiti muškarca za njegove „Bond momente“.
Gillette se ujedinio sa Džejni Temime, nagrađivanom dizajnerkom kostima za filmove „Nebeski pad“ i „Spektra“, kako bi obezbedio savete o stilu i pomogao muškarcima da se svuda osećaju puni samopouzdanja i da izgledaju najbolje što mogu, kako bi mogli da se pripreme za svoje „Bond momente“. Dženi Temime je putem Gillette Twitter naloga delila svoje savete i odgovore na pitanja kako muškarac može da kreira specijalan stil u nekim važnim momentima.
„Baš kao i Bond, muškarac izgleda i oseća se najbolje kada je adekvatno pripremljen za bilo koju situaciju koja mu se ukaže na putu“, rekao je Džon Mang, zamenik predsednika Global Gillettea. „U saradnji sa ‘Spektrom’, Dženi Temim i ‘The Fleming Estate’, Gillette prikazuje precizan alat, veštine i pripreme koje čoveku trebaju kako bi bio spreman za svoje svakodnevne ‘Bond momente'“.
Kako bismo proslavili ovo partnerstvo, „Spektar“/Gillette Fusion ProGlide brijač sa FlexBall tehnologijom nudi pakovanje sa 2UP+75ML_FUSION PROGLIDE FLEXBALL koje je dostupno u radnjama počevši od 1.oktobra 2015.godine. Ovo je savršen poklon za muškarca, koji će mu pomoći da bude pripremljen za ultimativno precizno brijanje. Više informacija o pakovanju i „Bond momentima“ možete naći na FB stranici Gillette.