Kajmak – srpski brend za svet!
Nedavno lansirani proizvod kompanije Somboled, President mladi kajmak osvojio je prvo mesto u kategoriji „Najbolja inovacija“ na globalnom tržištu Lactalis grupe, svetskog lidera u domenu mlečnih proizvoda, koji posluje u 61 zemlji.
„Ponosni smo što su naš rad i trud na razvoju ovog proizvoda prepoznati od strane svetskih stručnjaka. Ova nagrada za nas predstavlja još jednu potvrdu kvaliteta brenda koji je deo srpske tradicije i ponosa i kojim na najbolji način predstavljamo našu zemlju u svetu, posebno imajući u vidu da je mladi kajmak u konkurenciji za najinovativniji proizvod nadmašio autentične brendove poput francuskog sira sa plavom plesni i britanskog svežeg sira prelivenog voćnim želeom“, istakao je Goran Stefanović, direktor marketinga kompanije Somboled.
Globalno najsnažniji brend ove vodeće mlečne grupacije u svetu, President brend predstavlja sinonim za visoki kvalitet i inovativnost, o čemu govori i činjenica da se svake sekunde u svetu proda 20 President proizvoda. Paleti proizvoda nedavno se pridružio i President mladi kajmak.
Razvoj ovog jedinstvenog mlečnog proizvoda trajao je više od tri godine. President Mladi kajmak predstavlja značajnu inovaciju na tržištu mlečnih proizvoda, kao jedini na policama radnji koji može da zadovolji ukus pravog domaćeg mladog kajmaka, koji se kao zaštitni znak srpske kuhinje tradicionalno priprema na ovim prostorima.
„Somboled se nalazi u samom vrhu mlečne industrije u Srbiji, a svoju stabilnu poziciju na tržištu osiguravamo stalnim ulaganjima u proizvodnju, koja garantuju kvalitet postojećih i razvoj novih proizvoda sa kojima ćemo nastaviti da radimo na očuvanju srpske tradicije i dostojno predstavljamo najbolje iz naše zemlje“, dodao je Stefanović.
President mladi kajmak je za vrlo kratko vreme pokupio simpatije domaćih potrošača, kao i potrošača u regionu, a u narednom periodu je planiran izvoz i na druga tržišta.