Kako su se zavoleli beauty proizvodi, blogerke i društvene mreže?

by | februar 18, 2016

Kako su društvene mreže i beauty svet jedni drugima pomogli? Ne govorimo samo o šerovanju proizvoda na Fejsbuk i Instagram ili uticaju beauty blogerki na žene širom sveta. Govorimo o uticaju na milionsku populaciju.

Queen B @kokolashes always.Blonde by @beausef @ofracosmetics Americano liquid lip

A photo posted by •L•U•X• (@lustrelux) on

Pre dve godine Keti Degrut dala je otkaz na svom tadašnjem poslu, a danas je prepoznaju skoro svuda gde se pojavi. Keti je počela sa web sajtom LustreLux bez velikih ambicija da postane senzacija na društvenim mrežama. Ubrzo je sve postalo drugačije. Dva meseca nakon što je LustreLux počeo sa objavama na Instagramu i Youtubeu, Keti je sakupila 10.000 pratilaca dnevno. Za osam meseci prešla je 500.000 pratilaca, a sada ih ima više od 2,6 miliona. U svoje postove uključila je i mnoge brendove poput Make Up For Ever, Benefit, NARS i Philips, potpisana je kao stilista za Ipsy i nedavno se preselila u Los Anđeles kako bi puno radno vreme radila kao makeup stručnjak za društvene mreže. „Društvene mreže oblikuju ponašanje potrošača„, kaže Šeli Haus, drugi čovek marketinga Ulta Beauty. „Skrolujući kroz Instagram, slike i video donose stvari koje se fenomenalno apsorbuju u život. Potrošači idu na Instagram za beauty inspiraciju kao i da nauče kako se nosi ovo ili ono. Dobijaju vizuelni osećaj, ali i osećaj hitnosti.“

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

Različita istraživanja pokazuju da Instagram utiče na 31% milenijalsa kada odlučuju o kupovini, što je za 11% više nego u 2014. godini.

Snaga društvenih medija dovela je i do nove vrste brendova, a to su oni koji „žive“ samo na mreži, kao što su ColourPop, Sigma Beauty, Dose of Colors i BH Cosmetics, koji imaju više pratilaca na Instagramu nego već poznati brendovi Revlon, Cover Girl i Wet ‘n’ Wild.

Članak se nastavlja posle reklama

Ostatak teksta pročitajte OVDE

Tagovi: