Knjiga „Serviraj za pobedu“ Novaka Đokovića početkom oktobra u prodaji

by | septembar 19, 2013

Izdavačka kuća Laguna u saradnji sa „Večernjim novostima“ objavljuje knjigu Novaka Đokovića „Serviraj za pobedu“ u tiražu od 60.000 primeraka.

P

Knjiga „Serviraj za pobedu“ moći će da se kupi na svim kioscima u Srbiji, Crnoj Gori, Republici Srpskoj, kao i u knjižarama Delfi i Laguninim klubovima čitalaca po specijalnoj ceni od 399 dinara.

Posle premijere u Americi, Đokovićev vodič za poboljšanje učinka putem pravilne ishrane naći će se i u Srbiji.

Svetska sportska javnost ostala je zapanjena 2011. godine rezultatima Novaka Đokovića. Nijedan teniser nikada nije imao tako dobru sezonu. Novak je te godine osvojio 10 titula, tri Gren slema i ostvario seriju od čak 43 uzastopno dobijena meča. A samo dve godine ranije ovaj teniski šampion jedva da je mogao da završi turnir. Kako je teniser koga su mučili bolovi, koji je imao problem sa disanjem i čestim povredama na terenu iznenada postao najbolji teniser na svetu? Odgovor je neverovatan: promenio je ishranu.

Članak se nastavlja posle reklama

P

U svojoj knjizi Đoković priča kako je preživeo bombardovanje Beograda i kako je prešao put od ratom razorenog detinjstva do najboljeg svetskog tenisera. Otkriva dijetu koja ga je preporodila i dovela do vrha. Đoković je obožavao da jede hleb, testeninu i, naravno, picu iz restorana njegove porodice, ali se ispostavilo da njegovo telo nije moglo da svari žitarice. Kada je izbacio gluten iz ishrane odmah se osećao bolje, lakše i brže. Uspeo je da ostvari i dva dečačka sna – osvojio je Vimbldon i postao najbolji teniser na svetu.

Knjigom „Serviraj za pobedu“ Đoković čitaocima postavlja izazov da probaju njegov način ishrane na samo 14 dana. U knjizi daje nedeljne jelovnike i recepte koji se lako pripremaju a koji će svima pomoći da dođu do idealne linije i nađu put do boljeg sebe. Ne morate biti profesionalni sportista da biste počeli da živite i da se osećate bolje, a od cilja vas dele samo 2 nedelje.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: