Kompanija P&G zabeležila značajno smanjenje ekološkog otiska u svim segmentima proizvodnje

by | decembar 2, 2013

Kompanija Procter & Gamble objavila je svoj 15. godišnji Izveštaj o održivosti, izražavajući na taj način svoju posvećenost obezbeđivanju boljeg života i višeg stepena održivosti ljudima širom sveta, kroz integrisan pristup društvenoj i ekološkoj odgovornosti. Ovaj izveštaj uključuje i Globalni izveštaj o održivosti kompanije P&G iz prethodne fiskalne godine kao i prikaz ostvarenog napretka po pitanju ciljeva društvene i ekološke održivosti za 2020. godinu.

sustainability_SR2013

Posvećenost kompanije P&G ostvarenju ciljeva održivosti iz godine u godinu ne samo da pozitivno utiče na ljude i okruženje, već nastavlja da unapređuje naše poslovanje i podržava sve naše strukture”, rekao je Len Sauers, potpredsednik za održivost pri kompaniji P&G. “Svakog dana smo inspirisani da razvijamo inovativne proizvode koji pomažu ljudima da žive održivije, ostvarujući istovremeno i uštedu u finansijskom smislu.

U izveštaju se govori o konkretnom napretku kompanije P&G u ključnim oblastima postizanja održivosti koje uključuju: očuvanje resursa, obnovljivi izvori energije, vrednost iz otpada, udobnost doma i zdravlje i higijena. Ove godine kompanija P&G je zabeležila apsolutna smanjenja otpada, upotrebljene vode, emitovanog ugljen-dioksida i utrošene energije, što su elementi koji u najvećoj meri grade njen ekološki otisak. Iz ovogodišnjeg izveštaja izdvajamo:

Očuvanje resursa; Smanjenje ekološkog uticaja

Članak se nastavlja posle reklama

Kroz edukaciju potrošača i partnerstvo sa proizvođačima mašina za pranje veša, kompanija P&G pomogla je da se količina veša opranog u hladnoj vodi poveća sa 38 na 50 odsto. Pranje veša vrućom vodom stvara najveći ekološki otisak utrošene energije za P&G, pa omogućavanje hladnog pranja uz brendove poput Ariela i Tidea predstavlja značajan napredak.

Pakovanja brijača Gillette Venus & Olay redizajnirana su kako bi bila potpuno podobna reciklaži i sada sadrže 29 odsto manje plastike nego ranije.

Vrednosti iz otpada; Upotreba obnovljivih izvora energije

Članak se nastavlja posle reklama

Tokom protekle fiskalne godine, više od 99 odsto svih materijala koji su dospeli u P&G fabrike nastali su reciklažom, ponovnom upotrebom i pretvaranjem otpada u energiju. Takođe, više od 50 postrojenja kompanije P&G širom sveta više ne puni deponije proizvodnim otpadom. Od 2010. kompanija P&G je smanjila proizvodni otpad za 56 odsto po jedinici proizvodnje, što predstavlja dvostruko veći učinak od planiranog.

Podrška društvenom razvoju kroz ulaganja u zajednice

Članak se nastavlja posle reklama

Ove godine kompanija P&G poboljšala je živote više od 60 miliona ljudi kojima je pomoć neophodna i premašila svoj godišnji plan od 50 miliona usrećenih ljudi. Kroz program Čiste pijeće vode za decu, kompanija P&G je obezbedila šest milijardi litara sveže pijeće vode od kojih je poslednji litar otišao u Mjanmar. Takođe, kompanija P&G podržala je one kojima je pomoć bila neophodna obezedivši 20.000 kompleta za ličnu negu za žrtve prirodnih katastrofa i podrškom gotovo 3.000 radnika da pomognu izgradnju i čišćenje domova zajedno sa udruženjem “Habitat for Humanity” do kraja ove godine.

Ovi napori predstavljaju značajan napredak kroz partnerstva u cilju pomoći da se svaki dan učini boljim za ljude i planetu”, rekao je Sauers. “Radujemo se jačanju postojećih partnerstava i stvaranju novih, dok radimo na ostvarenju svojih ciljeva i budućnosti 7 milijardi ljudi.

Tagovi: