Manje je više: Maja Nikolić predstavila novi Ariel

by | februar 20, 2014

Maja Nikolić, ambasador brenda Ariel je sinoć, na specijalnom događaju sa jedinstvenom planinskom atmosferom u restoranu Smokvica, predstavila novi Ariel koji može da opere i do 50 odsto više veša po kilogramu uz manju količinu praška, u poređenju sa standardnim Arielom, a zahvaljujući činjenici da on sadrži više aktivnih sastojaka po gramu.

Maja Nikolic i Bojan Peric na Ariel Planini(1)

Pored uživanja u blagodetima zime, svi posetioci Ariel planine mogli su da se uvere u izuzetan učinak novog Ariel praška. Na događaju su predstavljene dve planine napravljene isključivo od opranog veša – prva, manja, koju je činio veš opran starim Arielom i druga, znatno veća, napravljena od veša opranog novim Arielom koji može da opere i do 50 odsto više veša.

Ariel planina

Zaista je neverovatno što od sada možemo da operemo mnogo više veša sa manjom količinom praška. U današnje vreme, svakodnevno pred sobom imamo mnogo obaveza i uvek se trudimo da nađemo još vremena. Novi Ariel će nam zasigurno obezbediti to dodatno vreme za nas i naše porodice“, izjavila je Maja Nikolić, ambasador brenda Ariel.

Članak se nastavlja posle reklama

Ona je dodala: “Za mene ideja manje je više predstavlja svaki, čak i najkraći, trenutak proveden sa mojom decom; za mene je to veliko poput planine. Radije bih provela sat vremena sa svojom decom nego 3 sata u spa centru, njihova ljubav je moj najveći izvor energije.

Tagovi: