Maybelline New York predstavio novi slogan: Make it Happen!

by | april 8, 2016

U ekstravagantnoj aprilskoj noći koja je donela duh Njujorka u srce Beograda, čuveni svetski kozmetički brend Maybelline New York predstavio je novi slogan „Make it Happen“. Snažna poruka koja pokreće žene da izraze lepotu na sebi svojstven način, oživela je u scenografiji inspirisanoj modnim pistama i ulicama grada koji nikada ne spava. Događaj koji je privukao brojne zvanice iz medija i javnog života još jednom je potvrdio da Maybelline New York nastavlja da pleni energijom, pruža inspiraciju i postavlja trendove.

Foto: PR

Foto: PR

Maybelline New York je u fokus stavio novu generaciju žena, slobodnih da se iz dana u dan izraze na drugačiji način. To je generacija koja žudi za novitetima, prati trendove, sa lakoćom ih konzumira ali i u potpunosti prilagođava sebi. Vođen upravo težnjom žena širom sveta da se istaknu, budu odvažne i jedinstvene Maybelline New York promenio je slogan u „Make it Happen“.

Foto: PR

Foto: PR

Novi slogan prate i novi proizvodi, koje je na događaju predstavio zvanični Maybelline šminker Aleksandar Đikić. Inspirisan poslednjim trendovima sa njujorških modnih pista on je otkrio tajne besprekornog mejkapa i najavio ključne novitete za predstojeću sezonu. Maybelline tim upoznao je prisutne sa istorijom brenda koji je prošle godine proslavio stogodišnjicu postojanja, transformišući se kroz decenije od porodičnog biznisa do imena poznatog u svakom domaćinstvu i svetskog trendsetera. Maybelline New York od samog početka ima jasnu misiju – da bude brend inspirisan snažnim ženama i ponudi mejkap koji je dostupan ženama svuda u svetu.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

Dok Maybelline New York ulazi u svoj drugi vek kao jedan od najpopularnijih svetskih brendova u oblasti šminke, događaj u Beogradu obeležio je i početak nove Maybelline „Make it Happen“ ere.

Tagovi: