Modna industrija u eri digitalizacije

by | februar 20, 2017

Doc. dr Milica Slijepčević (profesor na FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan) otvara prvi ovogodišnji DSOJ #How2PR događaj panel diskusijom na temu: Modna industrija u eri digitalizacije.

Foto: Promo

Kakav je potencijal domaćeg modnog tržišta?
Da li su novi trendovi u komunikacijama od značaja za modnu industriju?
Kako možemo da iskoristimo digital za unapređenje domaćih modnih brendova?

Osvrt na potencijal domaćeg modnog tržišta i trenutnu situaciju i pravac daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija, upoređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz razgovor i predstavljenje uspešnih pojedinaca, modnih poslenika, uspešnih preduzetnika koji su zaslužni za razvoj modne industrije u Srbiji.

Cilj panela je da se razvije relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta. Donošenje zaključaka i preporuka za delovanje u cilju daljeg doprinosa digitalnih komunikacija unapređenju domaćeg modnog tržišta.

Članak se nastavlja posle reklama

Miličini gosti u četvrtak 23. februara od 18h u prostorijama Mikser House biće:

Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerzitet Metropolitan
Zoran Torbica, internet guru
Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft
Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije Blumen Group (agencija koja 10 godina radi u oblasti tekstilne industrije)
Jelena Pavlović, ’’Textil’’ Užice
BFW – Nenad Radujević
Vesna de Vinča – ’’Miss Srbija’’

Ulaz je slobodan a broj mesta je ograničen. Prijavljivanje na panel je obavezno putem linka.

Članak se nastavlja posle reklama

Panel su podržali: Univerzitet Metropolitan (www.metropolitan.ac.rs), Perwoll (http://www.perwoll.rs, ), Flou ( www.flou.rs), Ninamedia ( https://buzz.ninamedia.rs/ ), Fonet (www.fonet.rs), Color Press Group (http://www.color.rs/ )

Više informacija o panelu na sajtu DSOJ: http://pr.org.rs/
https://www.facebook.com/events/379808535709667/

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: