NIVEA CELLular Anti-Age linija dobila Nielsen nagradu za inovaciju

by | mart 16, 2016

Žene širom sveta žele da izgledaju upravo onako kako se i osećaju iznutra, a ne da njihova koža bude puki odraz godina koje imaju. Upravo to je kompanija Beiersdorf prepoznala kao potrebu svojih potrošača kada je 2013. godine lansirala revolucionarnu NIVEA CELLular Anti-Age liniju – pravu prekretnicu u dugogodišnjoj istoriji inovacija ove kompanije. Ta činjenica, kao i to što se proizvod jasno razlikuje i izdvaja na tržištu, te stalni rast prodaje od trenutka lansiranja, učinili su da po prvi put jedna NIVEA linija dobije Međunarodnu Nielsen nagradu za inovaciju.

Foto: PR

Foto: PR

Kompanija Nielsen svake godine na globalnom nivou analizira hiljade novih proizvoda, u 17 različitih kategorija sa jasnim kriterijumima prilikom određivanja najboljih i preciznom analizom tržišnih rezultata koje ti proizvodi beleže.

Foto: PR

Foto: PR

Iako je u Zapadnoj Evropi u 2015. godini analizirano čak 8.650 artikala robe široke potrošnje, samo 18 je uspelo da ispuni neophodne kriterijume, a NIVEA CELLular Anti-Age linija jedini je pobednik u kategoriji nege lica.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

Nielsen nagrada predstavlja veliko priznanje za marljiv i predan rad, kao i razumevanje potreba potrošača i samog tržišta. Kako objašnjava dr Maria Langhals, korporativni direktor za globalna istraživanja i razvoj u segmentu nege kože u kompaniji Beiersdorf: „Veoma smo ponosni na osvajanje ove značajne međunarodne nagrade! Ovo je veliko priznanje za naš trud. Uvek nam je u centru pažnje potrošač i zato iznova postavljamo sve zahtevnije ciljeve: Kako da budemo bolji? Na koji način da unapredimo proizvode? A pre svega želimo da održimo svoja obećanja – to je način na koji funkcioniše Beiersdorf kao i sam NIVEA brend.“

Tagovi: