NIVEA CELLular Anti-Age linija dobila Nielsen nagradu za inovaciju
Žene širom sveta žele da izgledaju upravo onako kako se i osećaju iznutra, a ne da njihova koža bude puki odraz godina koje imaju. Upravo to je kompanija Beiersdorf prepoznala kao potrebu svojih potrošača kada je 2013. godine lansirala revolucionarnu NIVEA CELLular Anti-Age liniju – pravu prekretnicu u dugogodišnjoj istoriji inovacija ove kompanije. Ta činjenica, kao i to što se proizvod jasno razlikuje i izdvaja na tržištu, te stalni rast prodaje od trenutka lansiranja, učinili su da po prvi put jedna NIVEA linija dobije Međunarodnu Nielsen nagradu za inovaciju.
Kompanija Nielsen svake godine na globalnom nivou analizira hiljade novih proizvoda, u 17 različitih kategorija sa jasnim kriterijumima prilikom određivanja najboljih i preciznom analizom tržišnih rezultata koje ti proizvodi beleže.
Iako je u Zapadnoj Evropi u 2015. godini analizirano čak 8.650 artikala robe široke potrošnje, samo 18 je uspelo da ispuni neophodne kriterijume, a NIVEA CELLular Anti-Age linija jedini je pobednik u kategoriji nege lica.
Nielsen nagrada predstavlja veliko priznanje za marljiv i predan rad, kao i razumevanje potreba potrošača i samog tržišta. Kako objašnjava dr Maria Langhals, korporativni direktor za globalna istraživanja i razvoj u segmentu nege kože u kompaniji Beiersdorf: „Veoma smo ponosni na osvajanje ove značajne međunarodne nagrade! Ovo je veliko priznanje za naš trud. Uvek nam je u centru pažnje potrošač i zato iznova postavljamo sve zahtevnije ciljeve: Kako da budemo bolji? Na koji način da unapredimo proizvode? A pre svega želimo da održimo svoja obećanja – to je način na koji funkcioniše Beiersdorf kao i sam NIVEA brend.“