Novi trofej za Janu i Imago – srebrni Eurobest za kampanju o zaljubljenim rodama
Najvažniji evropski festival oglašavanja nastavio je pobednički niz Malene i Klepetana pa nakon Bronzanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu, srebra na Epica Awards i zlatnog SEMPLa Jani i Imagu je doneo novo srebro na Eurobestu.
Stručni žiri najvažnijeg festivala oglašavanja u Evropi, koji je ove godine održan u Rimu, dodelio je srebrnu nagradu kampanji „Malena i Klepetan“ u kategoriji Live broadcasting / live streaming i usrećio njene autore petom u nizu nagrada za samo nekoliko meseci.
Nakon osvajanja nagrada na eminentnim marketinškim festivalima i pobeda u svim najvažnijim marketinškim kategorijama, priča o rodama iz malog slavonskog mesta, čija je ljubav osvojila srca mnogih delova sveta, na najlepši je način zaokružila pobednički niz kreativnog tima Jane i agencije Imago Ogilvy.
Sreću zbog ovakvog uspeha ne krije ni izvršna direktorka marketinga Agrokora Iva Balent, koja je još jednom istakla veliku ljubav koju je celi tim uneo u ovaj projekat:
„Nakon Bronzanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica Awards u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu i Eurobest nagrade u Rimu, mogu samo da potvrdim – ljubav sve pobeđuje. Imamo najlepšu ljubavnu priču godine, koja je osvojila srca širom Evrope. Hvala još jednom našoj agenciji Imago Ogilvy i celom mom timu na izvanrednoj godini iza nas“, izjavila je Iva Balent.
Osim okupljanja najistaknutijih predstavnika marketinške profesije, festival Eurobest ističe se i svojim jedinstvenim pristupom koji privlači kreativne umove širom Evrope.
Neprekidnim premeštanjem takmičenja, iz godine u godinu po metropolama kontinenta – ove godine za mesto održavanja odabran je Rim, kao kulturna metropola i izvorište klasične civilizacije. Tvorci Eurobesta nastoje da na jednom mestu objedine različitost kulturnih uticaja i bogatstvo evropske baštine od severa do krajnjeg juga. Upravo je zato ovo priznanje za kampanju „Malena i Klepetan“ od izuzetne važnosti.