Održan tradicionalni Izbor najlepše novogodišnje jelke u hotelu Hyatt Regency

by | decembar 17, 2015

Hyatt Regency Beograd devetnaesti put tradicionalno je organizovao Izbor najlepše novogodišnje jelke – dobrotvornu prazničnu manifestaciju prilikom koje svoju kreativnost predstavlja šesnaest kompanija, čiji zaposleni ukrašavaju jelke koje su postavljene u holu hotela Hyatt Regency Beograd od 7. decembra 2014. do 8. januara 2015. godine.

Foto: Boško Karanović

Foto: Boško Karanović

Tradicionalno ukrašena jelka, kao ovogodišnja tema za dekoraciju, inspirisana je prazničnim čarolijama. Kompanije učesnice bile su: magazin Lepota & Zdravlje, Forma Ideale, Unicredit banka, Coca Cola Hellenic Group, Societe Generale Bank, Ringier, Moji brendovi, Harissons, Delhaize, Pepsico, Tikveš, KPMG, SMP Products d.o.o., Jones Lang Lasalle, Miofarm i Brian Lack.

Foto: Boško Karanović

Foto: Boško Karanović

Ove godine nezavisan žiri u sastavu našeg najboljeg srpskog atleticara Dragutina Topića, TDI radijskog dvojca Olivije i Enesa, pisca i svestrane umertnice Maje Volk, pevača i baletskog igrača Alekse Jelića, pevača Željka Vasića i kostimografa/scenografa Borisa Čakširana jednoglasno proglasio za pobednika jelku kompanije Harissons.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: Boško Karanović

Foto: Boško Karanović

Njihova ideja je bila da se osvrnu na potresne priče u vezi sa ratom u Siriji i izbeglicama sa Bliskog Istoka. Kako bi skrenuli pažnju na tu decu i njihove porodice, dekorisali su jelku njihovim uramljenim fotografijama. Koktel su upotpunili mališani iz plesne grupe Fly.

Foto: PR

Foto: PR

Članak se nastavlja posle reklama

Ukupan iznos participacije kompanija učesnica Izbora najlepše novogodišnje jelke od 9.600 evra doniran je udruženju Beli Štap za kupovinu pasa i obuku trenera za pse vodiče koji će pomoći slepim i slabovidim ljudima u slobodnom i nezavisnom kretanju.

Foto: Boško Karanović

Foto: Boško Karanović

Članak se nastavlja posle reklama

Pogledajte kako su izgledale jelke svih učesnika:

Tagovi: