Otvoren NIVEA centar u Beogradu
Kompanija Beiersdorf, koja stoji iza brenda NIVEA, predstavila je domaćoj javnosti novi koncept NIVEA Shopa u Knez Mihajlovoj ulici.
U saradnji sa Remiks studiom, arhitektom Majom Lalić i saradnicima Aleksandrom Spasojevićem i Ivanom Ibraimov, kreirano je mesto jedinstveno po svom konceptu, interaktivni centar koji nudi više od prodavnice i predstavlja mesto susreta i razgovora između eksperata za negu kože i svakodnevnih posetilaca, savremenih potrošača koji žele mnogo više od kvalitetnog proizvoda – da se edukuju, razumeju biološke procese kože, dožive prijatno iskustvo i aktivno učestvuju u kreiranju atmosfere.
Iako je NIVEA Shop mesto gde su verni potrošači navikli da dolaze, novi koncept nudi mnogo više i na taj način uzvraća poverenje koje su potrošači dali NIVEA proizvodima, a Srbija je jedna od prvih zemalja u svetu gde će potrošači imati priliku da dožive potpuno NIVEA iskustvo.
Ideja projekta da novi prostor diše u ritmu svakodnevnog urbanog života čitljiva je već sa ulice zahvaljujući velikom izlogu bez ramova koji ukida sve vizuelne prepreke između javnog gradskog prostora i same radnje.
Pored kupovine NIVEA prozvoda u netipičnom ambijentu u kome ne postoje ni fizičke barijere između osoblja i posetilaca, ovde možete svratiti da se osvežite, probate nove proizvode i dobijete savet o nezi kože.
Posebnost novom konceptu daje donja etaža koja pruža svakodnevno utočište od stresa i predstavlja adresu na kojoj možete besplatno dobiti analizu tipa kože i dobiti stručni savet kako da je negujete.