Poznati podržali beogradsku šetnju u znak borbe protiv raka dojke

by | oktobar 14, 2013

Roze šetnja u znak podrške borbi protiv raka dojke pod sloganom „Milioooooon razloga zašto želim svet uz tebe“ održana je u subotu u Knez Mihailovoj ulici u organizaciji kompanije Avon i Fonda B92 i uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije i Američke ambasade.

Povorka u Knez Mihailovoj ulici

Šetnja je organizovana sa namerom da se podigne svest javnosti i stavi akcenat na edukaciju o značaju prevencije raka dojke odlaskom na redovne preglede, a u šetnji su učestvovale i žene iz svih krajeva Srbije koje su uspele da pobede rak dojke, potvrđujući svojim ličnim primerom da je rak dojke izlečiv ukoliko se otkrije na vreme.

Dobosari

Povorka u Knezu

Članak se nastavlja posle reklama

Danas smo se okupili da ukažemo na značaj prevencije i rane dijagnoze. Nacionalni program skrininga za rano otkrivanje raka dojke uspeće onda kada obuhvati približno 75 odsto žena od 50. do 69. godine, jer će to za koju godinu dovesti do značajnog pada smrtnosti. Nacionalni program skrininga za rano otkrivanje tri najčešća karcinoma (dojke, grlića materice i kolona) koje je pokrenulo Ministarstvo zdravlja, podržala je Vlada Srbije, jer je zdravlje građana nacionalni interes, a zdravstvena politika iznad svake dnevne politike“, izjavila je Ministarka zdravlja u Vladi Republike Srbije prof. dr Slavica Đukić Dejanović.

Ministarka zdravlja Slavica Djukic Dejanovic

Emotivna svedočenja žena koje su preživele rak dojke potvrdila su da je borba protiv raka dojke stvorila čitavu plejadu istinskih heroina koje su snagom svoje volje i ljubavi prema svojim najbližim uspele da iz te borbe izađu kao pobednice. „Ovom kampanjom smo pokušali da podstaknemo žene da promene perspektivu iz koje posmatraju život, da im na neki način omogućimo da zavire u svoju budućnost, da vide sve one lepe stvari koje im se mogu dogoditi i koje sigurno ne bi želele da propuste i da ih na taj način podstaknemo na redovne preventivne preglede. Osnaživanje žena, kome je Avon kao kompanija dugoročno posvećena, znači upravo to, podstrek ženama da sagledaju svoje potencijale i iskoriste ih na najbolji mogući način“, istakla je Vesna Kovljenić, Nacionalni direktor prodaje kompanije Avon za Srbiju i Crnu Goru.

Članak se nastavlja posle reklama

Avon Beograd Aida Djedovic Branka Nevestic i Olivera Kovacevic

Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92 izjavio je da se Fond B92 intenzivno bori protiv raka dojke više od šest godina.

Članak se nastavlja posle reklama

Stalno smo u paradoksalnoj situaciji da otkrivamo sve veći broj kancera tako što pregledamo sve veći broj žena kako bi spasili što više života. Vezani smo za borbu svake žene i kada je reč o prevenciji raka i kada je reč o terapiji i nadam se izlečenju. Bitka za svaki život je nešto najveličanstvenije i najplemenitije što možemo da radimo, da pružimo solidarnost i pomoć svake vrste. Na državi je da organizuje sve zdravstvene službe vezane za ovaj problem na najbolji mogu i način. Mi ćemo nastojati da budemo ne samo kontrolori da li je to zaista tako, već i saučesnici svakog mogućeg pomaka u edukaciji i informisanju žena kao i napretka u prevenciji i što boljim uslovima lečenja. Nadam se da mi nećete zameriti sto pred ženama pobednicama kažem da ono što nas ne ubije – čini nas jačim. Zbog toga snagu treba da crpimo i iz naizgled nesavladivih problema. Optimizam u nama i oko nas može savladati sve i učiniti još veći broj žena pobednicama“, rekao je Matić.

Ministarka energetike Zorana Mihajlovic i Veran Matic B92

Šetnju protiv raka dojke podržale su brojni aktivisti nevladinih organizacija koji kontinuirano rade na edukaciji žena u Srbiji kada je u pitanju ova bolest i zaposleni u onkološkim centrima i zdravstvenim institucijama širom Srbije. Zajedničku borbu protiv raka dojke podržale su brojne javne ličnosti koje su predvodili Vlado Georgiev, Katarina Radivojević, hor Viva Vox, Sara Jovanović, Maja Japundža Nikolić, Snežana Dakić, Branka Nevistić, Olivera Kovačević i Goca Tržan, kao i brojni nacionalni i lokalni mediji.

Branka Nevestic za informativnim  pultom

Copy of Snezana Dakic, Maja Nikolic i Goca Trzan

Članak se nastavlja posle reklama

Ksenija Jevtovic i kćerka Nada sa Katarinom Radivojevic

Olivera Kovacevic

Sara Jovanovic i kćerka Tanja i sin žene pobednice

Viva Vox hor i konfete

Vlado Georgiev na bini

Članak se nastavlja posle reklama

Kampanju „Milion razloga zašto želim svet uz tebe“ podržao je i MTV, takođe među kompanijama koje su podržale kampanju su i Tržni centar „Ušće“, Fruvita, MNS – Slatki dan, Erste Banka, Ernst & Joung, TIM Co i Merit Solutions.

Tagovi: