#ProFemina 2015: Petra Mlakar Zorko, Uvek možemo da uživamo u svojim godinama
U četvrtak, na velikoj regionalnoj ProFemina konferenciji, pričaće se o nizu važnih tema, pokretati mnoga pitanja, ali jedno je sigurno – bez obzira na to ko se čime bavi, odakle dolazi, da li je sasvim mlada ili u zrelim godinama, žena želi da izgleda što lepše i negovanije. Upravo zato verujemo da će sve gošće s velikom pažnjom odslušati Case Study “Naša koža u dobrim rukama“. Petra Mlakar Zorko, PR & CRM manager za L’Oreal Active Cosmetics kaže:
„Privilegovana sam mogućnošću da zastupam brend koji žene širom sveta doživljavaju kao svog iskrenog saveznika. Za Vichy, nega je plemenita disciplina, koja sledi prirodne zahteve i ritam bića i vidljivom čini ne samo spoljnu, nego i našu unutrašnju lepotu. Vichy sluša želje i iskustva svojih korisnica i uspeva da odgovori na njih, oslanjajući se na najaktuelnija naučna saznanja i beskompromisne kriterijume kvaliteta. Ne tretira žene kao robove trendova, ne nameće im iluzorna očekivanja i veštački kreirane potrebe. Vichy prati žene kroz ceo njihov vek, pomažući im da otkriju ono što je najlepše u svakoj životnoj dobi i da se, što je najvažnije, uvek osećaju dobro u svojoj koži. Radujem se što ćemo i na konferenciji ProFemina govoriti o tome kako u sopstvenim godinama, koliko god da ih je, možemo da uživamo kao u najboljim godinama svog života.”
Program konferencije i informacije o prijavama možete da pogledate OVDE: