Promovisan novi Somersby sa ukusom nara

by | jun 10, 2015

Na koktelu za medije održanom u Jazz kafanici Bajloni u Beogradu, Somersby, Lord među ciderima, predstavio je svoj novi ukus koji će obeležiti leto pred nama – Somersby NAR!

Bojan Peric i Marijana Micic

Bašta Jazz kafanice Bajloni bila je okupana crvenom bojom novog Somersby NAR cidera. Popularni glumci, Bojan Perić, Bojana Ordinačev, Srđan Karanović i Marijana Mićić, otkrili su prisutnima značenje #KaoLord koji je u danima pred dolazak novog ukusa preplavio društvene mreže.

Somersby cider je prisutan na tržištu Srbije već pet godina. Krenuli smo sa ukusom kruške i jabuke, a godinu dana kasnije, predstavili smo i nešto drugačiji, ukus kupine. Kako je veoma brzo naš cider došao do „srca potrošača“ i postao jedno od omiljenih letnjih pića, odlučili smo da ove godine obradujemo sve ljubitelje Somersby-ja, limitiranom serijom novog ukusa i izabrali upravo nar. Sigurni smo da će se i ovaj ukus jednako dopasti ljubiteljima Somersby-ja, kao i dosadašnji“, rekla je Jovana Mladenović, Menadžer za komunikacije kompanije Carlsberg Srbija, gostima koji su uživali u novom Somersby NAR ukusu.

Ovaj osvežavajući napitak sadrži 4.5% alkohola i nastaje fermentacijom nara uz dodatak prirodnog šećera i arome. Potpuno je prirodan, bez veštačkih aroma, boja i zaslađivača. Na tržištu Srbije Somersby je dostupan u nepovratnoj staklenoj boci od 0,33l. Kao i do sada već poznati ukusi jabuke, kruške, kupine i NAR ukus najbolje dolazi do izražaja kada je dobro rashlađen i poslužen u čaši punoj leda.

Članak se nastavlja posle reklama

Glumac Bojan Peric Glumac Srdjan Karanovic Glumica Bojana Ordinacev Glumica Marijana Micic Voditeljka, Marina Kotevski Srdjan Karanovic i Jovana Mladenovic, menadzer za komunikacije kompanije Carlsberg

Tagovi: