Revija podrške ženskom preduzetništvu iz regiona
Revija podrške ženskom preduzetništvu iz regiona održaće se u petak, 31. maja u Hunguest Hotelu Sun Resort u Herceg Novom. Predlažemo da odete i vidite unikatne, rukom rađene proizvode sa dušom – Soul Inclusive! Projekat Soul Inclusive pokrenula je kompanija Biomelem spajajući ljubav, kulturu i ekonomiju. Ljubav je bila osnova ovog projekta.
Beogradsko preduzeće Soul Inclusive, već treću deceniju se bavi proizvodnjom u kojoj su, koristeći lekovito bilje sa prelepih predela Srbije, dobro upoznali i zavoleli dušu Beograda i Srbije, ali i dušu žena sa naših prostora, koja je utkana u Soul Inclusive proizvode. Zato, kada sledeći put budete odlučivali da li ćete kupiti precenjene i preskupe proizvode nekih zapadnih modnih marki ili njihove istočne kopije, ili rukom i dušom rađene torbe, kape, šalove i druge proizvode Vaših sugrađanki, dobro razmislite!
Sintagma „soul inclusive“ je stvorena sa ciljem da se u što većoj meri iskoristi globalno prepoznatljiv izraz „all inclusive“, ali kao suprotnost tom izrazu uz sve što ta suprotnost podrazumeva.
To znači da se ovim putem neće promovisati obezdušene ogromne serije industrijskih proizvoda, niti preskupe precenjene često lažno sjajne robne marke. Na ovaj način predstavljaju se male serije proizvoda u koje je utkana kreativnost, ljubav i dodir preduzetnica. Na ovaj način brzo će se stvoriti i ojačati prava mreža ženskog preduzetništva i brzo će i najbolji hoteli u Beogradu i Srbiji dobiti prodajne prostore sa Soul Inclusive. Na taj način i turizam u Beogradu i Srbiji može da pošalje poruku: Kod nas nisu u ponudi skupi, luksuzni aranžmani, već njihova suprotnost kojom Beograd i Srbija inače raspolažu.
Negde pred kraj prošle godine, realizovana je saradnja “Biomelemovog” projekta ženskog preduzetništva “Soul Inclusive” i velikog lanca drogerija “Lilly”. Sada se, osim u “Beoizlogu” Kulturnog centra Beograda i u “Zekinom salašu” u Krčedinu, proizvodi “Soul inclusive” nalaze i u “Lilly” prodavnicama u Beogradu. Izabrane su, za sad, tri velike prodavnice na prometnim mestima: u Knez Mihailovoj ulici, u Sremskoj i u Tržnom centru “Ušće”.
Početkom decembra, “Soul Inclusive” je promovisan na “Zekinom salašu” u Krčedinu. Jedanaest preduzetnica iz Beograda, Novog Sada, Subotice, Sombora i Krčedina ponudile su gostima ovog poznatog turističkom mesta svoje proizvode. Među zvanicama na promociji su bili princeza Katarina Karađorđević, ambasador Indonezije Samuel Samson sa suprugom i ćerkicom, i Ružica Aranđelović, predstavnica Stalne konferencije gradova i opština.
„Njihovo prisustvo je pomoglo povećanju popularnosti našeg projekta i pokazalo da je važan za društvo“, kaže Dragana Rodić, koja je za “Zekin salaš” uradila, kako objašnjava, “nekoliko varijanti torbi i kapa, drugačijih od onih za ‘Lilly’ i za ‘Beoizlog’, prilagođene su gostima koji tamo odsedaju: „To su torbe za čiju izradu je potrebno i desetak dana, ekskluzivne su zbog načina izrade i dizajna, ali namenjene za svaku priliku”.
Torba Dragane Rodić poklonjena je princezi Katarini Karađorđević i Radici Gligorić, vlasnici “Zekinog salaša” i predsednici Upravnog odbora Centra za toleranciju.