Tetra Pak i WWF: Da šume ne postanu priče iz davnina

by | novembar 14, 2014

Da li ste primetili „šumske kutke“ u nekim od najposećenijih hipermarketa u Srbiji? U pitanju je edukativna kampanja kompanije Tetra Pak® koja ima za cilj da promoviše upotrebu ambalaže sa oznakom FSC™ (Forest Stewardship Council™) u našoj zemlji.

FSC_Tetra Pak

Sa željom da svetske šume jednog dana ne postanu „samo priče iz davnina“, vodeća svetska kompanija za preradu i pakovanje hrane odlučila se na ovaj korak u želji da informiše potrošače kako kupovinom osnovnih namirnica za svakodnevnu upotrebu mogu doprineti očuvanju našeg životnog okruženja. Kampanja traje mesec dana, a dva šumska kutka u novobeogradskom Merkator centru i Tempo objektu u Novom Sadu jesu mesta na kojima građani mogu da se edukuju o ovoj temi i uživaju u ambijentu koji će ih za korak približiti prirodi.

Kompanija Tetra Pak, posvećena je nabavci sirovina iz šuma kojima se odgovorno upravlja, sa ciljem korišćenja isključivo FSC sertifikovanog kartona do 2020. godine. Procenat upotrebe ovakvih sirovina u našoj kompaniji povećan je na globalnom nivou na 41 odsto u 2013. godini“, izjavio je Dragan Rajković, direktor sektora za zaštitu životne sredine za Jugoistočnu Evropu kompanije Tetra Pak i dodao da ne smemo zaboraviti kako su šume dom za više od polovine živih bića na našoj planeti i da se ljudi prema njima moraju ponašati daleko odgovornije nego danas. „Kada bi se svim šumama pravilno upravljalo, snabdevanje obnovljivim resursima bi bilo gotovo neograničeno.

U kampanji koja ima za cilj edukaciju građana o odgovornom upravljanju šumama, Tetra Pak sarađuje sa WWF-Svetskim fondom za prirodu, koji kao partner za održivo šumarstvo učestvuje u ovom projektu: „Naš region često zovemo Zeleno srce Evrope zbog svojih neprocenjivih prirodnih šuma i šumskih staništa. Održivim upravljanjem, uz uvažavanje načela očuvanja biodiverziteta, šume mogu postati izvor prihoda za ljude koji tu žive, ali i pružiti brojne usluge ekosistema, poput regulacije klime i eko turizma. Zato WWF dosta radi na promovisanju FSC sertifikacije, kako u sektoru šumarstva, tako i kod kupaca“, izjavila je Duška Dimović, direktor programa WWF-a u Srbiji.

Članak se nastavlja posle reklama

Izborom Tetra Pak® ambalaže koja nosi logo FSC™ učinićete nešto dobro za budućnost svoje dece i održivi razvoj šuma širom sveta. FSC oznaka potvrđuje da je proizvod dobijen od drveta iz obnovljivih, sertifikovanih šuma kojima se odgovorno upravlja kao i iz drugih kontrolisanih izvora. Na taj način, učinićete da i generacije posle nas imaju srećno detinjstvo i rastu okruženi lepotom prirode kakvu poznajemo danas.

IB10356_2014-10-24_print

Tagovi: