U dobrom društvu: Najznačajniji brendovi uvek uz konferenciju Pro-Femina

by | april 20, 2016

Ovogodišnja konferencija Pro-Femina 2016, koju četvrti put zaredom s velikim uspehom organizuju kompanija Color Press Grupa i časopis „Lepota i zdravlje“, protekla je u znaku slogana manifestacije – “Šta žene žele?”, ali i jubileja najpopularnijeg ženskog magazina na ovim prostorima koji obeležava petnaest godina postojanja.

top

Novina na konferenciji bila je Experience Zona. U kreativno dizajniranom ambijentu, gosti su mogli su da isprobaju nove proizvode beauty brendova.

nivea

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Članak se nastavlja posle reklama

Nivea je gošćama i učesnicama testirala kvalitet kože i kose i predstavila nove proizvode kompanije.

oriflame 2 oriflame 1

Oriflame kozmetika predstavila je neke od svojih tradicionalnih proizvoda, kao i novitete.

Članak se nastavlja posle reklama

koozmetik 2 koozmetik 1

Koozmetik, ručno rađena prirodna kozmetika predstavila je na svom štandu svoje proizvode, kao i to na koji način prirodna kozmetika utiče na naše telo i kosu.

Članak se nastavlja posle reklama

acibadem acibadem 2

Prisutni su mogli da prisustvuju prezentaciji prof. dr. Mehmeta Mutafa, specijaliste rekonstruktivne hirurgije Klinike Acibadem.

pharmanova 1 pharmanova 2

Takođe mogli su da čuju savete zdravstvenih stručnjaka iz kompanije Pharmanova sa proizvodom Oestrofact E.

magnet za ljubav magnet za ljubav 2

Članak se nastavlja posle reklama

Fondacija „Magnet za ljubav“ takođe je predstavila svoj rad i pozvala prisutne da se uključe u humanitarnu akciju sakupljanja sredstava za kupovinu magnetne rezonance za Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine.

maybelline maybelline 2

Maybelline je u svom jedinstvenom korneru besplatno šminkao posetiteljke i sređivao im kosu.

frikom frikom 2

U specijalnom Food korneru gosti su mogli da uživaju u novom ukusu sladoleda Rumenko Smoothie kompanije Frikom.

Članak se nastavlja posle reklama

dr oetker 1 dr oetker 2

Prisutni su mogli da probaju i različite poslastice brenda Dr Oetker.

dukat dukat 2

Na štandu restorana Dukat, koji je poznat po svojoj ukusnoj turskoj kuhinji, takođe su mogli da se degustiraju različiti specijaliteti.

voda 1 voda 2

Članak se nastavlja posle reklama

Za osveženje je bila zadužena Aqua Viva voda.

kafa 2 kafa 1

U pauzama gosti i učesnici su uživali u “Blak ‘n’ Easy” kafi.

lutke 1 modeli

Posebnu pažnju privukao je modni kutak u kojem su neke od svojih najnovijih kreacija izložili poznati domaći modni dizajneri, a izbor modela naičinio je stilista Srđan Šveljo.

Članak se nastavlja posle reklama

unicef 2 unicef 1

Novitete u poslovanju predstavio je Unicef, a prisutni su mogli da pogledaju film o sirijskoj devojčici uz pomoć VR tehnologije.

kontiki

Kon Tiki Travel podsetio nas je još jednom gde sve možemo putovati ovog leta i kakve zanimljivosti nas očekuju.

big blue

Članak se nastavlja posle reklama

Agencija Big Blue prezentovala je primamljive ponude za leto 2016.

ford 1 ford 2

Kompanija Ford gostima je predstavila najnoviji model Fiesta.

ezoterija 1 ezoterija

Ono što je posebno izazvalo pažnju jeste i gostovanje tri stručnjaka iz sfere ezoterije. Svi su želeli da im orjentalni beli mag Šeherzada prorekne sudbinu gledajući u svoju magičnu kuglu i karte, da im numerolog Mirjana Milosavljević Mina preko brojeva pomogne da bolje vide svoj život u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, kao i da im poznati astrolog Predrag Petković vidi sudbinu uz pomoć zvezda.

after 2 after 1 stikle i vikleri

Na after work partyju bile prisutne brojne poznate ličnosti: Olja Bećković, Slavica Đukić Dejanović, Vesna Dedić, Srđan Dinčić, Miloš Šaranović, Gorica Nešović, Iva Kobler, Duška Jovanić, Una Senić, Jelena Tinska, Snežana Dakić, Nina Radulović Lečić i mnogi drugi. Za atmosferu je bio zadužen sjajni ženski bend „Štikle i vikleri„, a kao osveženje posluženo je Carlsberg pivo i Somersby cider.

Tagovi: