Vinarija „Tikveš“ proslavila 130 godina uspešnog rada

by | septembar 29, 2015

Vinarija „Tikveš“, regionalni lider u proizvodnji vina, sinoć je proslavila 130 godina uspešnog rada. Beogradski hotel „Blu Radisson,, bio je ispunjen mnogobrojnim zvanica koje su uživale u mirisnim notama jedinstvenih vina i izvanrednoj muzici.

Atmosfera ispred hotela

Predsednik Upravnog odbora Vinarije „Tikveš“, gospodin Svetozar Janevski, podsetio je na razvoji put vinarije osnovane 1885. godine koja danas osvaja svetska tržišta – „Napravili smo vino u koje smo sakupili boje, mirise i muziku svakog regiona posebno. Uspeli smo da nas prepoznaju na svim kontinentima. Ali ima još, jer nije kraj, rekao bih tek je početak.“ naveo je gospodin Janevski i dodao da je tikveški region izuzetno podneblje za uzgoj loze sa mnogo sunca, zbog čega je u „Tikveš“ vinima pretočen svaki sunčani dan i mnogo ljubavi. „Trud koji ulažemo u svaki proizvod koji izlazi iz Tikveša je naša obaveza prema vama našim potrošačima, bez obzira da li se radi o jednoj Smederevki ili Beloj vodi, znajte da ulažemo maksimalno u svaki činilac u celokupnom lancu“ dodao je Janevski.

Svetozar Janevski Predsednik Upravnog odbora Vinarije Tikveš

Ključni zaokret u napredovanju najstarije vinarije u Makedoniji i jugoistočnoj Evropi dogodio se 2003. godine kada je „Tikveš“ kupila investiciona grupe „M6“. Ulaganja od preko 30 miliona evra u svaki segment proizvodnje, kao i stroga kontrola kvaliteta, pozicionirala su Vinariju „Tikveš“ na mesto lidera na Balkanu koji svojim visokokvalitetnim vinima osvaja inostrano tržište.

Članak se nastavlja posle reklama

Suzana Mančić i Zoran Dašić

U ovom trenutku vinarija „Tikveš“ godišnje proizvodi oko 12 miliona litara vrhunskog vina i 50% svojih proizvoda plasira na tržišta u više od 25 zemalja širom sveta, pored tradicionalnog prisustva na tržištima u Srbiji i u regionu. Istinski kvalitet vina i visoke ocene sa više od 90 poena uglednog vinskog kritičara Roberta Parkera, i preko 50 prestižnih nagrada svake godine, osigurali su mesto Vinariji „Tikveš“ u elitnoj vinskoj industriji, ali i dostupnost u Velikoj Britaniji, zemljama Zapadne Evrope, Skandinaviji, SAD-a i Kini.

Tikveš Izložba

Članak se nastavlja posle reklama

Vođen sloganom „kvalitet ispred kvantiteta“, „Tikveš“ beleži rast iz godine u godinu nudeći odličan kvalitet i širok portfolio proizvoda koji može da zadovolji različite grupe potrošača. Deo strasti Vinarije „Tikveš“ čine i izvaredne lokacije vinograda pretočene u poznata i priznata vina širom sveta kao što su Barovo i Lepovo, a koja su prepoznata od strane svetskog eksperta, jednog od pet najboljih enologa u svetu i saradnika vinarije „Tikveš“, gospodina Filipa Kambija. Vinarija „Domain Lepovo“ je deo ,,Tikveš,, stategije i to je prva butik vinarija na ovim prostorima po ugledu na francuske butik vinarije fokusirane na ograničenu proizvodnju vina najvišeg kvaliteta od isključivo vlastitih vinograda.

Među gostima koji su uživali u degustaciji vina i izvanrednoj atmosferi našli su se i Milutin Mima Karadžić, “Frajle”, Snežana Dakić, Oliver Njego, Frano Lasić, Zoran Dašić, Suzana Mančić, Iva Štrljić, Sanja Radan, Miloš Urošević, Dejan Milićević, Tijana Dapčević. Dobroj zabavi doprineli su Vlatko Stefanovski i Vasil Hadžimanov u pratnji Piano tria.

Članak se nastavlja posle reklama

ND STUDIO 6_229

„Tikveš“ je usmeren ka razvoju kvaliteta svojih proizvoda, inovacijama, praćenju trendova, ali ne zaboravlja značaj nasleđa, spoj tradicionalnog i modernog, podneblja i ljudi, lokalnog i inostaranog, što kruniše vinima sa neponovljivim ukusom. 130 godina rasta rezultat je vizionarske odlučnosti, znanja, hrabrosti i spremnosti na usavršavanje, a upravo to čini koncept kojim će „Tikveš“ nastaviti da razvija svoju autentičnost i lidersku poziciju.

ND STUDIO_013

ND STUDIO 6_189

ND STUDIO 6_001 Frano Lasić sa suprugom i direktorima Tikveš Vinarije Darko Jelić-Tikveš, Snežana Dakići Igor Ilievski Generalni direktor Tikveš

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: