Za srećnije detinjstvo: UNICEF uspostavio novi SMS servis za pomoć deci Srbije

by | avgust 20, 2013

Od danas je u upotrebi novi SMS broj 9656 za članstvo u Klubu prijatelja UNICEF-a. Svako ko pošalje praznu SMS poruku na broj 9656 postaje član Kluba prijatelja UNICEF-a i time daje saglasnost da se svaki korisnikov mesečni račun ubuduće zaduži za 100 dinara. Ovaj servis važi za korisnike Telenor mreže.

unicef

Servis za pomoć deci Srbije uspostavljen je u partnerstvu sa kompanijama Telenor i Algotech. Ovom SMS uslugom možete postati član Kluba prijatelja UNICEF-a, zajednice koja ima čast i obavezu da brine o deci u Srbiji. Članstvo se u svakom trenutku možete prekinuti slanjem SMS poruke „STOP“ na broj 9656.

Sve donacije upućuju se u fond UNICEF-a iz kojeg se finasiraju programi namenjeni deci i njihovim porodicama. Programi se realizuju u saradnji sa državnim institucijama, organizacijama civilnog društva, kompanijama i pojedincima.

logo

Članak se nastavlja posle reklama

Klub prijatelja UNICEF-a je program redovnih mesečnih donatora koji omogućavaju da svako dete u Srbiji dobije jednake šanse za srećno detinjstvo, zaštitu i ostvarenje svojih prava.

Osnovan je 2012. godine, a članstvo trenutno broji 1.253 pojedinaca, 108 kompanija i jednu opštinu u Srbiji. Aktivni članovi Kluba su i slavni sportisti, nacionalni ambasadori UNICEF-a, Ana Ivanović, Novak Đoković i Aleksandar Saša Đorđević.

djokovic

Članak se nastavlja posle reklama

U Srbiji je samo 17,6 odsto stanovništva mlađe od 18 godina. Zato je važno da svako dete dobije mogućnost da ostvari sve svoje potencijale – da se rodi i odrasta zdravo, da živi u porodičnom okruženju, da je uključeno u programe ranog učenja, da dobije kvalitetno obrazovanje, da bude zaštićeno od nasilja i diskriminacije.

UNICEF u Srbiji je angažovan u svim segmentima zaštite i ostvarenja prava deteta. Bilo da se radi o poboljšanju zdravstvene zaštite, unapređenju ranog razvoja, poboljšanju socijalne zaštite, sprečavanju nasilja ili promovisanju dečijih prava, sva sredstva se brižljivo i izuzetno transparentno troše kako bi se dospelo do svakog deteta kome je pomoć potrebna.

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: www.unicef.rs

Tagovi: