Zakopčaj me selotejpom: O’Cake haljina osvojila prvo mesto

by | februar 4, 2013

Zahvaljujući velikom broju glasova posetilaca izložbe „Zakopčaj me selotejpom“ u „Delta Cityju“, priznanje za najlepšu haljinu osvojila je kreacija Peđe Nerića inspirisana brendom O’Cake, kompanije Jaffa iz Crvenke.

Centralni hol tržnog centra „Delta City“, bio je od 16. januara do 3. februara obogaćen specijalno dizajniranim haljinama sačinjenim od ambalaže i ambalažnih materijala, u okviru edukativnog projekta pod nazivom „Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita životne sredine“.

Svoje omiljene kreacije posetioci su bili u prilici da podrže svakog dana koristeći specijalno pripremljene glasačke listiće i kutije.

U ime kompanije Jaffa iz Crvenke, nagradu je, u društvu Peđe Nerića ,primio direktor marketinga Aleksandar Poznanić. Sudeći po komentarima koji su se tokom svih dana trajanja izložbe mogli čuti u centralnom holu „Delta Cityja“, mnoge dame ne bi imale ništa protiv da „O’Cake haljinu“ prošetaju čak i crvenim tepihom.

Članak se nastavlja posle reklama

Ovu nesvakidašnju izložbu pod nazivom organizovali su hrvatska kompanija „Tectus d.o.o.“, Institut za ambalažu i tiskarstvo – IAT i stručni časopis „Ambalaža-REGprint“ uz učešće velikog broja kompanija i sjajnih dizajnera koji su svoju inspiraciju ovoga puta pronašli u brendovima.

Tagovi: