Želja da ugodi supruzi dovela je do revolucije u nezi lepote

by | februar 27, 2019

Neverovatna priča, koja je obeležila svet lepote, počela je posle godišnjice braka pre skoro šest godina, kada je strastveni inovator i Šveđanin bosanskog porekla Filip Sedić odlučio da započne revoluciju. Okidač za formiranje kompanije sa nezaustavljivim rastom u oblasti nege kože nastupio je nedugo nakon što je Sedić svojoj supruzi Ivani poklonio napredni proizvod za negu lica. Nekoliko nedelja kasnije, rezultati su bili daleko od očekivanog.

IRITACIJA KOJA JE DOVELA DO INOVACIJE

Iskustvo je pokazalo da je alternativa u nezi lica bila potrebna – na svetskom nivou.

Moja supruga Ivana je oduvek obraćala pažnju na negu kože lica. Poklonio sam joj četkicu za lice jednog poznatog svetskog brenda, ali se posle nekoliko nedelja ispostavilo da joj je stanje kože bilo gore od tog ’najboljeg proizvoda’. Kada sam malo bolje pogledao, nije mi bilo jasno kako je to i moglo da bude bolje od umivanja prstima, jer su u pitanju najlonske dlačice na zamenjivim glavama četkice, na kojima se zadržavaju bakterije. Uz to, takav proizvod je bio i previše agresivan. Na naše veliko iznenađenje, nežnija i više higijenska alternativna nije postojala. Na kraju su ta frustracija, naši dugi razgovori i njeni utisci doveli do dizajna LUNA uređaja i osnivanja brenda FOREO“, rekao je Sedić, koji je plasirao više od 200 međunarodnih patenata. Rezultat? Uvođenje transdermalnih sončinih pulsacija umesto oštrih rotirajućih četkica, u kombinaciji sa medicinskim silikonom kao glavnim materijalom proizvoda. Sedićevo inženjersko razmišljanje postavilo je temelje najprodavanije FOREO LUNA četkica za lice, što je spojilo industriju lepote i tehnologiju. LUNA proizvodi su postavili novi strandard kada je u pitanju pristupačnost, jer su skupi profesionalni kozmetički tretmani bili privilegija manjine. Sedićeva zamisao je bilo upravo to – da se svima omogući nega lica „visoke klase“ i nivo spa tretmana u komforu sopstvenog doma.

Članak se nastavlja posle reklama

ISSA JE NASTALA NA VISU

Još jedan porodični trenutak naterao je Sedića da razvije sledeću inovaciju, i to najveću u oralnoj higijeni u poslednjih 60 godina.

Članak se nastavlja posle reklama

Dok je provodio odmor na Visu, jednom od najlepših hrvatskih ostrva, Sedić je primetio da njegove ćerkice izbegavaju pranje zuba. Svom timu je postavio zadatak da osmisle silikonsku četkicu, koja će biti efikasna, ali i zabavna. Već 2014. godine, predstavljena je ISSA, sa soničnim pulsacijama i dopadljivim dizajnom. Inspirisan mestom na kom je ideja o ovoj četkici nastala, Sedić joj je dao ime je upravo po drevnom nazivu ostrva na Jadranskom moru.

Članak se nastavlja posle reklama

RAME UZ RAME SA BILOM GEJTSOM

Danas, Sedićevu ideju sprovodi više od tri hiljade zaposlenih, u 22 kancelarije širom sveta. Da mu je region u kom je ponikao takođe značajan, pokazuju i predstavništva u Zagrebu, Sarajevu i Beogradu.

Uspon beauty brenda FOREO ne meri se samo sa više od 10 miliona prodatih proizvoda širom sveta. U skladu sa povezivanjem nauke i inovacija, kompanija usavršava svoje proizvode zahvaljujući FOREO Institutu. Poslednje inovacije iz Sedićeve kompanije jesu UFO, pametni uređaj sa LED svetlima koji se kombinuje sa specijalnim maskama zasnovanim na korejskoj tradiciji, kao i LUNA fofo, koja vam osim čišćenja obezbeđuje i da preko aplikacije na telefonu pratite poboljšanje kvaliteta kože.Na portalu Top Business Idol, Sedićeva jednostavna formula uspeha predstavljena je zajedno sa savetima osnivača svetskih tehnoloških giganata kao što su Elon Mask, Džek Ma, Bil Gejts (Majkrosot): „FOREO proizvodi su pre svega maštoviti, a potom inovativni“.

Tagovi: