

U organizaciji magazina Lepota i zdravlje, u četvrtak 24. aprila, u Palati umetnosti Madlena u Beogradu, održana je 11. konferencija Pro-femina
Redakcija magazina Lepota i zdravlje svoju ovogodišnju konferenciju Pro-femina, realizovanu pod generalnim pokroviteljstvom brenda Eucerin, nazvala je Masterclass: Najbolja verzija sebe, a konferencija je i ovoga puta okupila eminentne govornike i stručnjake iz raznih oblasti, da bi se pozabavila raznovrsnom paletom najaktuelnijih tema.
Otvaranje konferencije Pro-femina 2025
Konferansije ovogodišnje konferencije bila je direktorica marketinga magazina Lepota i zdravlje i Pro-femine Milica Đokić, a na samom početku, publiku, kao i učesnice i partnere konferencije, pozdravila je Lidija Ćulibrk, glavna i odgovorna urednica magazina Lepota i zdravlje i kreativna direktorka Pro-femine. Njoj su se na bini potom pridružile Aida Olević glavna i odgovorna urednica magazina „Ljepota i zdravlje“ Bosna i Hercegovina i Matea Martek, glavna i odgovorna urednica magazina „Ljepota i zdravlje“ Hrvatska, kao i Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti.




Odmah potom dodeljene su i Pro-femina nagrade, koje su novina od ove godine na konferenciji: Pro-femina Awards u dve kategorije – Doprinos ženskom liderstvu i Liderka sporta. Nagrada za Doprinos ženskom liderstvu otišla je u ruke kompaniji Galenika, a laureatkinja nagrade Liderka sporta bila je naša olimpijka Aleksandra Perišić. U znak pažnje, osim nagrade dodeljeni su i buketi iz premium cvetnog salona Jasnoća.


Pre-femina 2025: Masterclass: Najbolja verzija sebe
Ovogodišnja konferencija Pro-femina započela je Panelom 1 pod pokroviteljstvom brenda Eucerin, ujedno i generalnog pokrovitelja konferencije, i pod nazivom Nega na ćelijskom nivou. Reč su imale Nada Miletić, direktorka za tržište Istočne Evrope, Eucerin, i dr Nina Šijan Mišković, specijalistkinja za plastičnu, rekonstruktivnu i estetsku hirurgiju, uz zaista sjajno moderiranje TV lica Danijele Buzurović.



Panel 2 powered by Acibadem Bel Medic doneo je temu Hormoni u ravnoteži: Da li je ovo nemoguća misija? Tokom drugog panela, razgovor su vodile TV lice Mara Skendžić Reljić, u ulozi moderatorke, i učesnice u panelu dr Marija Resavac, ginekološkinja, i dr Svetlana Obradović, specijalistkinja kliničke biohemije, BioMedica.


U drugom bloku tema konferencije usledili su Panel 3 Govor tela – da li ga slušamo dovoljno powered by Alkaloid, Case Study 1 Žensko zdravlje iz ugla savremene medicine powered by Oktal Pharma, kao i Case Study 2 U zelenoj agendi: vaš svakodnevni ekološki izazov powered by Frosch.
Moderatorka Ivana Jovanović, PR i marketing stručnjakinja, uz dr Goranu Bijelić i dr Nenada Dikića, specijalistu sportske medicine i nutricije, zaista je uspela da zainteresuje publiku tokom trećeg panela za Alkaloidov brend Collacare.


U prvom case studyju konferencije, moderatorka Jelena Belimarković, pomoćnica urednice magazina Lepota i zdravlje, i njena sagovornica mr sc. med. dr Danijela Drašković Radojković, endokrinološkinja, pokrenule su veliko zanimanje publike za PNEI (psihoneuroendokrinoimunologija), kao novi pristup u medicini.

U case studyju Case Study 2 U zelenoj agendi: vaš svakodnevni ekološki izazov powered by Frosch, Olivera Stanković Stefanović, na malo drugačiji način od uobičajenog za Pro-feminu, prezentovala Zelenu agendu Frosch proizvoda.

Expo zona, refresh & coffee break
Pored generalnog pokrovitelja konferencije Eucerina, panele su podržali i Acibadem Bel Medic, Alkaloid sa brendom Collacare, kao i Teva, a realizaciju case studyja pomogli su – Oktal Pharma sa brendom Bio-Kult, zatim Frosch, Inpharm i Puls Dedinje. EwoPharm sa brendom Revalid, Oktal Pharma sa brendovima Avene, Bio-kult i Klorane, zatim Oriflame kozmetika, Dr. Oetker, Gloria prirodna kozmetika i MP by Prestige bili su partneri u expo zoni.
Refresh & coffee break partner bila je Atlantic grupa sa brendovima Grand kafa, Cockta i Cedevita. Cockta je već decenijama sinonim za autentičnost, a Cockta Free ide korak dalje – što se lepo uklopilo uz našu konferenciju. Cedevita, omiljeni regionalni brend svih generacija, donela je takođe obogaćenu ponudu u Palatu umetnosti Madlena na dan konferencije. Refresh water partner bila je Aqua Gala, dok su brendovi Lindex i s.Oliver pobrinuli su se za stajlinge Pro-femina tima i naših hostesa.


Nakon pauze
Posle još jedne pauze, tokom koje su se prisutni mogli upoznati sa bogatom ponudom partnera konferencije u expo zoni, usledio je još jedan set zanimljivih tema: Panel 4 Migrena je više od glavobolje powered by Teva, Case Study 3 Duboko u nama: potreba za pokretom powered by Inpharm, potom Case Study 4 Kako kuca žensko srce powered by Puls Dedinje i Case Study 5 Anđela Raković: Kako sam kreirala karijeru koju sam oduvek priželjkivala.
U panelu o migreni, uz vođenje Đurđe Stanišić, sa platforme Beauty Desk, kao moderatorke, dr Mirjana Ždraljević, specijalistkinja neurologije, UKCS Klinika za neurologiju Beograd, doc. dr Ana Podgorac, specijalistkinja psihijatrije, Institut za mentalno zdravlje Beograd, Tatjanja Egeljić, Udruženje Migrena Asocijacija Beograd, i dr Periša Simonović, Institut za javno zdravlje Dr Milan Jovanović Batut Beograd, pokazali su nam da je migrena zaista nešto više od glavobolje.


Nastavljamo sa dobrim programom
U Case Studyju 3, uz moderiranje Ivane Laković, CEO Luxury Integrated, dr med. sc. spec. Saša Plećević, poznatiji kao Dr Feelgood, uz savršen performans u svom stilu dokazao nam je našu potrebu za pokretom, a potom u narednom razgovoru Tanja Tomčić, Color Media International, kao moderatorka, sa svojom sagovornicom Dr Tamara Urošević, kardiološkinjom iz Kardiološkog centra Puls Dedinje, pokazala nam je kako zapravo kuca žensko srce. Nakon toga, usledilo je predstavljanje Anđele Raković, književnice, uz moderiranje influenserke Teodore Čukanović.





Jedan na jedan
Za kraj, glumica Isidora Simijonović – kao Lice s naslovnice magazina Lepota i zdravlje, i kao neko ko, definitivno, dokazuje kako se može odgovoriti na temu Najbolja verzija sebe, uz moderiranje Tamare Bogunović, web urednice magazina Lepota i zdravlje, poentirala je svojom iskrenošću i pristupačnošću, pokazavši da je to, pored njenog neospornog talenta i popularnosti, podjednako važno – kao, uostalom, i sve ostale stvari koje su isplivale na površinu tokom ovogodišnje Pro-femine.

Goody bag
Sve zvanice su dobile i Goody bag, a preko vrednih goody bag poklona konferenciju su podržali i: Eucerin, Catrice, EwoPharma sa brendom Revalid, Alkaloid, Grand kafa, Lama, Oktal Pharma sa brendom Bio-Kult, Oriflame, Abela Pharm sa Immuno GD-poly, Revita, OTP banka, Anđeli kolači, Frosch, Ducla trading, Dr. Oetker, Colloid Cosmetics, dm, Gloria prirodna kozmetika, SK Skintegra, Puls Dedinje, Vallery, Nutrifit, VSD Trade sa brendom Revlon.