Nova mejkap pravila (po M.A.C-u)

by | april 25, 2017

Koje su nove trendove donele nedelje mode širom sveta (Serbia Fashion Week upravo je u toku, najupečatljivije detalje možete pratiti i na našem portalu)? Kako da uhvatimo taj kosmopolitski modni duh i pretočimo ga u sopstveni stil, lični mejkap pečat? Ko bi bio podesniji da odgovori na ova pitanja od eksperata iz kozmetičke kuće M.A.C, čiji su šminkeri godinama unazad najzastupljeniji na nedeljama mode širom sveta, gde kreiraju nove, revolucionarne lookove. Evo šta smo saznali…  

Priredila: Jasmina Ubiparip

Aktuelni beauty trendovi kreirani su sa tačke gledišta žene – akcenat je na majkapu koji želimo da nosimo, a ne na umetnosti kojoj se divimo na fotografijama, ali je nepraktična u stvarnom životu.

Okosnice ove sezone jesu tekstura (osnovni način da se mejkap oživi jeste sjaj) i boje. Zahvaljujući njima kreira se originalni, uverljiv look, koji pre izgleda kao deo naše ličnosti i stila života, nego kao trend sa modnih pista. Ono što povezuje četiri osnovna trenda, koja ćemo uskoro detaljnije predstaviti, jeste da ništa ne deluje previše razrađeno ili isforsirano. Čak i kada su na licu neobični mejkap detalji, nijedan look ne izgleda kao da je bilo potrebno više od 5 minuta da ga nanesete.

Detaljno razrađeni perfekcionizam i „teška šminka“ su out. Individualnost, lakoća, nepretencioznost i eksperimentisanje su in

„Shvatanje da je šminka alatka pomoću koje prikrivamo nepravilnosti zastareo je način posmatranja mejkapa“, kaže majkap umetnik Teri Barber i direktor mejkap umetnosti, kako glasi njegovo zanimanje u kompaniji M.A.C. „Nova prizma kroz koju se posmatra ulepšavanje je iskrivljena, sjajna, zamašćena, sadrži (jednostavne) neočekivane elemente“, dodaje on. Mejkap umetnik Aleks Boks ističe: „Kada je sve oko vas nerealno, želite svojim izgledom da projektujete realnost.“ Autentičnost je odgovor mode na perfekcionizam društvenih medija.

Članak se nastavlja posle reklama

Predstavljamo 4 „ključne reči“ koje su neophodna alatka za dekodiranje mejkap trendova ove sezone…

Prava lepota je u stilu, a ne u fizičkom savršenstvu. Backstage Chloe. Foto i ilustracja: M.A.C

Ključna reč 1: STVARNO

Postoji neprolazna privlačnost STVARNOSTI – nefiltrirani realizam lepote koja živi dok je nosimo, u svakodnevnim situacijama; ona izgleda na prvi pogled neprimetno, kao da nije šminka već deo naše ličnosti. To smo mi, ali „poboljšani“. Osnovno pravilo: Ova šminka nikada ne sme biti preteška.

Članak se nastavlja posle reklama

Alatke za postizanje ovog looka:

Kliknite za nastavak…

Članak se nastavlja posle reklama

Razigranost kao suprotnost preozbiljnom shvatanju sebe i filtriranju sopstvenih selfija do neprepoznatljivosti. Backstage Kenzo. Foto i ilustracija: MAC

Ključna reč 2: SLOBODNO

Zov SLOBODE – potpuna liberalnost pri šminkanju, sa nanosima i potezima jarkih, neočekivanih, ekspresionističkih boja, stvara inspirativni, apstraktni utisak. Novi mejkap je energičan, hrabar i osvežavajuće nekonvencionalan.

Alatke za postizanje ovog looka:

Kliknite za nastavak…

Članak se nastavlja posle reklama

Istražujte različite vrste i dubine refleksije. Razmotrite i slojevito nanošenje sjajeva. Backstage Peter Pilloto. Foto i ilustracija: M.A.C

Ključna reč 3: MOKRO

Lepota MOKROG sjaja – koji inspiraciju traži u telesnom, poput znoja, ili spoljašnjem, poput vlage u prirodi, ovaj trend počiva na večitoj fascinaciji svetlošću, koja tako dobro može da naglasi i razotkrije crte lica. Od sjaja vinila, pa do jedva primetnog, prigušenog svetlucanja…

Alatke za postizanje ovog looka:

Kliknite za nastavak…

Članak se nastavlja posle reklama

Najženstveniji trend. Suština nije u tome da transformišemo lice, već da naglasimo njegovu prirodnu lepotu. Backstage Zac Posen. Foto i ilustracija: M.A.C

Ključna reč 4: Toplo

Ovaj trend igra na kartu prirodne privlačnosti koju osećamo prema TOPLIM tonovima iz prirode te svoju paletu crpi iz okruženja – tu su boje Sunca i Zemlje, peščanih plaža i cvetnih vrtova, terakote i kristala…

Alatke za postizanje ovog looka:

Pogledajte i… Mejkap tutorijal za najglamuroznije usne koje možete da zamislite

Članak se nastavlja posle reklama