Mala istorija velikog brenda
Converse je priča legendi, heroja i inovatora povezanih ljubavlju prema sportu. Marquis Mills Converse osniva kompaniju 1908. godine i započinje tradiciju, koja traje u nepromenjenom obliku već više od 100 godina. Kada je M.M.Converse otvorio vrata kompanije u Maldenu, Massachusetts, nije ni pretpostavio da zapravo proizvodi „američku ikonu“.
Kako je rasla popularnost košarke, Converse korporacija je uvidela potrebu da proizvede patiku koja se može nositi za vreme igre. Posle mnogo istraživanja, prva verzija All Star košarkaške patike je proizvedena 1917. godine u jednoj boji, crnoj. All Star patika je trebalo da bude prva masovno proizvedena patika u Severnoj Americi. Sastojala se od veoma debelog, gumenog đona i platnenog gornjeg dela.
U prvom momentu ova patika nije ostavila jak utisak na košarkaše. Kasnije zahvaljujući Charles “Chuck” H. Taylor-u, košarkašu Akron Firestones-a, situacija se menja. On je toliko verovao u to da će All Star patiku nositi košarkaši širom Amerike, da se 1921. godine pridružio prodajnim snagama Converse-a. Zbog njegovog velikog učinka, Taylor-a nazivaju i “Ambasadorom basketa”. 1923.god. njegovo ime je dodato na amblem i rođena je “Chuck Taylor” All Star patika! Proizvodi se bela patika, ali uskoro i u svim bojama.
Pročitajte i…Street style: Moda iz grada bez srama, a sa mnogo stida
Kliknite na sledeću stranu…
Vremenom Converse poseduje 80% celokupne industrije patika.1968. godine Chuck Taylor ulazi u “Basketball Hall of Fame”.
Od 1970. god. kompanija počinje proizvodnju patika od kože, 1980. uvodi veliki broj „high tech“ inovacija. Kroz te inovacije, Converse doprinosi evoluciji i popularnosti košarke, tenisa, fudbala, bejzbola.
Od najranijih dana do danas, košarkaške legende su dolazile i odlazile, ali nisu zaboravljene. Isto je i sa patikama koje su nosili na svom putu do uspeha. Neke od tih patika su ostavile trag srcima onih koji su ih nosili, bilo to u lokalnom parku ili najvećem šampionatu ikad odigranom.
Bogata istorija patike Converse je deo revolucije u košarci, svedok rađanja rock and roll-a i kasnije postaje i ikona širom sveta, poznatija kao Chuck Taylor All Star (starka).
Converse i John Varvatos, vodeći dizajner muške odeće, 2006. počinju saradnju i predstavljaju prvu kolekciju muške i ženske sportske odeće, nazvanu “Converse by John Varvatos”.
“Za mene je Converse jedini brend koji je premostio sve generacije. Kao student, gledao sam kako ovaj brend evoluira od ulične mode do košarkaških terena, u čemu sam našao veliku inspiraciju. Da bi održali pravi duh. Converse brenda, spojili smo uticaje svih generacija, pomešali sa sportom, rock n’ roll-om, ulicom i napravili posebnu kreaciju. Ponosan sam što sam deo Converse istorije.” – rekao je John Varvatos.
Veza muzike i Converse brenda je oduvek bila izuzetno jaka. Od najranijih rokera, preko Ramones-a i Sex Pistols-a do Nirvane, Converse je usvojen od strane muzičara kao simbol individualnosti. Iz te veze se izrodio ogroman broj umetnika i buntovnika svih vrsta. Skejtera, komičara, repera, aktivista, slikara, glumaca, pankera. Ono što je započeto kao prva sportska obuća, postalo je simbol nezavisnosti za ljude koji žele da ostave svoj originalni i neizbrisiv uticaj na društvo. Kako posmatramo novije doba, vidimo nove načine da se učvrsti veza sa ovim brendom i proširi na svetske alternativne umetnike i muziku.
Od 2002. god. vlasnik Converse-a je kompanija Nike Inc. globalni lider u sportskoj industriji. Strategija obe firme je rast i razvoj Converse-a u pravcu lifestyle-a.
U januaru 2006, TRIPLE JUMP postao je ekskluzivni distributer na teritoriji Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Albanije. Od juna 2014., TRIPLE JUMP je zvanično i distributer na teritoriji Mađarske, osme zemlje u regionu.
Priča se nastavlja…
Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje