Najbolji parfemi za 2011-tu

by| januar 1, 2011

Od voćno-cvetnih do egzotičnih i orijentalnih mirisa, postoje neverovatne i predivne mešavine mirisa.

 

Svaka sezona, a i godina dolazi s vlastitim parfemima i mirisima. Parfem je „potpis“ neke žena i pravi odraz njene individualnosti, savršeno komplementirajući njenoj ličnosti i outfitu. Osim toga, dobro odabran parfem, nošen sa samopouzdanjem, može nas naterati da neku ženu vidimo u potpuno drugom svetlu.

 

2010. godine izašlo je mnogo različitih slatkih iskušenja koja nam pomažu da osetimo osvežavajući povetarac, polja cveća, senzualnost drvenih nota ili miris voćne salate. Od voćno-cvetnih do egzotičnih i orijentalnih mirisa, postoje neverovatne i prekrasne mešavine mirisa.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Dakle, ovde se ne radi o parfemima koji će izaći iduće godine, već o našem predlogu parfema s kojima biste mogli zamirisati u 2011-toj.

 

Članak se nastavlja posle reklama

 

Članak se nastavlja posle reklama

Guči „Guilty“

Guči je krajem godine predstavio svoj novi parfem nazvan „Guilty“ namenjen seksi, glamuroznim i hrabrim ženama koje se ne stide posegnuti za onim što žele. Miris pleni pažnju već s prvim udisajem citrusne svežine mandarine koja se prirodno stapa s notama ružičastog bibera. Srednje note su oćaravajući spoj opojnog jorgovana i pelargonije, ojačanih sočnom mekoćom breskve – čista baršunasta ženstvenost sa nagoveštajem provokacije. Pačuli kao simbol Guči mirisa prenosi poruku snage, dok senzualnost ambre naglašava ženstvenost. Rezultat je istovremeno opojan i snažno zavodljiv hipnotičan miris.

 

 

Članak se nastavlja posle reklama

Lancome „O d`Azur“

Lancome je u junu predstavio svoj novi miris O d`Azur. Parfem su kreirali Sophie Labbe i Domitille Bertier. Prirodne arome bergamota kombinovane su sa voćnim notama kalabrijskog limuna koje uzbuđuju svojom svežinom. U srcu je kraljica cveća – Damascena ruža, kombinovana sa aromama ružičastog bibera iz Ekvadora i božura koji daruje svoje senzualne note kao da izjavljuje ljubav. U osnovi su mošus i drvene note zadužene za dubinu i toplinu. O d`Azur odzvanja senzualnim zvukom koji se zasniva na kompoziciji po kojoj je ova kuća poznata u poslednjih 40 godina – mirisu O de Lancome, međutim O d`Azur je mnogo više od klasičnog izdanja. Njegova tajna leži u kombinaciji svežeg voća, cveća i mekih nota koje asociraju na ugodno veče uz azurnu obalu.

 

Paco Rabanne „Lady Million“

Članak se nastavlja posle reklama

Paco Rabanne „Lady Million“ je intenzivan i senzualan miris, cvetno-drvenasta kombinacija u u elegantnoj bočici – dijamantu zlatne boje. Po reklamnoj kampanji koja je popratila ovaj parfem jasno je bilo da su glavna ciljna grupa urbane, mlade devojke koje u svakom trenutku znaju šta hoće. Kompozicija donosi cvetni nektar, note limuna, maline, nerolija, cveta narandže, jasmin sambac, gardeniju, pačuli, med i tračak ambre. Miris su kreirali parfimeri Anne Flipo, Beatrice Piquet i Dominique Ropion. Ovaj parfem sa cvetnim mirisom u isto vreme je i „elegantan i opuštajuć, kao san devojke koja želi da bude obožavana.“ Cvetni motivi s nežnom osnovom meda ovaj parfem čine „lakim kao i maštanje o luksuznom životu“. „Lady Million“ je napravljen da ispuni Vaše želje.

 

 

Carolina Herrera „212 VIP“

Članak se nastavlja posle reklama

Carolina Herrera 212 VIP, sofisticiran parfem, cvetni s egzotičnim notama, za originalne žene s individualnošću. Parfem je opisan kao svevremenski, pogodan za svako godišnje doba. Sveža aroma zavodljivog ruma i pašion fruita na početku kompozicije vode vas do mošusa i gardenije, na kraju ostavljajući vas na mekoj podlozi vanile i bobice tonke koji vas zaogrću u čaroban i ćic veo.‘212 VIP’ inspiriran je kosmopolitskim zabavama New Yorka na koje se ulazi zahvaljujući poželjnom imidžu ili putem famoznih spiskova na koje dospevaju samo odabrani u strogoj selekciji najpoželjnijih osoba. Tako je dizajnerka igrajući se mirisom čiji bi oblačić mogao osigurati ulaz u najpoželjnije zabave u gradu, osmislila parfem čiji sastojci garantuju veselu zabavu i osiguravaju prepoznatljivost u gomili.

 

„Intimately Yours by David & Victoria Beckham“

Intimately Yours Women je senzualni miris, sa egzotičnim orijentalnim notama. U njegovim visokim notama su bergamot, frezija i list kruške, a one se nadovezuju na a srednji note su cvet afričke narandže, frangipani i ljiljan. Za kraj očaraće vas sandalovina, vetiver i iris. Intimately Yours Men u visokim notama ima crvenu narandžu, amalfi limun i zelene note, srednje note su lavanda, kadulja i bosiljak, a donje vetiver, sandalovina i bobice tonke.

Članak se nastavlja posle reklama

 

 

Gueš „Seductive“

Gueš Seductive sa svojom esencijom korena perunike evocira koketan šarm. Voćne note bergamota, crnog ribizla i kruške savršeno se spajaju s egzotičnim notama jasmina, cveta afričke narandže i irisa, sve na bazi vanile, olibanuma i kašmira. Miris je kreirala Veronique Nyberg, a dostupan je u količini od 30, 50 i 75ml edt.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Marc Jacobs „Lola Velvet“

Lepa ljubičasta flašica Lole Velvet i cvetom na poklopcu podsetiće vas na tople, lepe letnje dane. Zavodljiv i topao miris nastao u izvanrednoj mešavini voćnih visokih nota ružičastog bibera, kruške d’Anjou i crvenog grejpa, srce od ružičastog božura, ruža i geranija, s bazom od vanile, kremastog mošusa i bobica tonke. Potpuna ženstvenost spakovana u malu bočicu.

 

 

Šanel „Chance Eau Tendre“

Chanse Eau Tendre je novi parfem, romantično i voćno-cvetno tumačenje već poznatih Šanelovih Chance Eau. Ovaj predivan miris za sva godišnja doba stvorio ga je Jacques Polge. Chance Eau Tendre je poseban miris koji osvaja od samog početka, ali ne razočarava niti nakon nekoliko sati nošenja. U visokim notama su dunja i grejp, u srcu su zumbul i jasmin, dok u osnovi ostaju amber, cedar, beli mošus i iris. To je savršen izbor za žene koje žele igrati „nevina-zavodljiva“ igru, jer je istovremeno sladak i senzualan.

Kenzo „Once Upon a Time“

„Once Upon a Time“ je novi parfem od Kenza, posebno stvoren kako bi obeležili 40. godišnjicu poznate marke. Pokrenut u limitiranoj seriji, ovaj parfem besprekorno utelovljuje duh Kenzo kojeg karakteriše mladost i radost, u slatkom, šarenom pakovanju. U ovom mirisu osvojiće vas note magnolije, ruže, božura i frezije, uz zemljane note ambera, sandalovine i mošusa. Mnogi će se u ovaj parfem zaljubiti već na prvi miris.

 

Tagovi: