Izvučeni dobitnici PLAZMA porodične avanture!

by| jul 13, 2009

 

Ljubitelji Plazma keksa bili su u prilici da podele vesele trenutke sa srećnim dobitnici nagradne igre „Nezamenljiva Plazma porodična avantura“ na Adi ovog vikenda…

 

Lepota i Zdravlje - Plazma nagradna igra

 

Članak se nastavlja posle reklama

Ljubitelji Plazma keksa bili su u prilici da podele vesele trenutke sa srećnim dobitnici nagradne igre „Nezamenljiva Plazma porodična avantura“ na Adi ovog vikenda. Koncern Bambi-Banat svečano je uručio vredne nagrade, a za dobro raspoloženje prisutnih bio je zadužen voditelj programa glumac, Srđan Ivanović. Prvu nagradu, porodični auto Volkswagen Touran 1,6, osvojio je šestogodišnji Nemanja Krstić iz Bele Palanke, dok će porodice Benka, Matušić i Jovkić ovog leta, po izboru, putovati u London, Pariz ili Barselonu. Dodeljeno je i 10 porodičnih shopping kartica u vrednosti od 50,000.00 dinara.

 

„Sa zadovoljstvom smo skupljali bar kodove, i potajno se nadali da ćemo dobiti porodični auto! Oduševljeni smo! Cela moja porodica i ja volimo Plazmu, a od danas obožavamo! Plazma je stvarno pravi prijatelj porodice! „, izjavio je tata dobitnika prve nagrade, Branislav Krstić.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Lepota i Zdravlje - Plazma nagradna igra

Članak se nastavlja posle reklama

 

„Plazma je neizbežan pratilac porodice u raznim životnim situacijama, a njeni ljubitelji slažu se da kuća nije dom bez Plazme. Nagradnu igru „velika Plazma porodična avantura“ organizovali smo sa željom da vernim potrošačima pružimo priliku da osvoje vredne, porodične nagrade“, izjavila je Monika Živojinović, PR menadžer koncerna Bambi-Banat.

 

U nagradnoj igri koja je trajala od 1. aprila do 1. jula učestvovali su svi koji su saklupljali i slali bar kodove sa pakovanja Plazme u količini od 1,2 kg. Plazma je brend koji podstiče očuvanje porodice i promoviše njen značaj. Podsetimo, Plazma je na Festivalu porodice organizovala zanimljive igre, kutak za mame sa bebama i pozorišnu predstavu. Koncern Bambi-Banat je tokom svog višedecenijskog poslovanja organizovao i podržao više manifestacija i ustanova koje imaju za cilj očuvanje porodice i njenih vrednosti, kao i brigu o deci kojoj je pomoć najpotrebnija.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: