Nakon ikoničnog „Good girl”, Carolina Herrera lansira novi hit – „La Bomba” je parfem koji svi žele


Step aside, Good Girl – La Bomba has arrived.
Kada je Carolina Herrera lansirala Good Girl 2016. godine, svet je dobio mnogo više od parfema. U bočici u obliku visoke štikle krila se filozofija žene koja u sebi nosi nežnost i bunt. Bio je to parfem kontrasta, dualnosti i ikoničnog pakovanja, koji je ušao u parfemsku istoriju kao jedan od najprepoznatljivijih simbola moderne žene. Danas, skoro deceniju kasnije, Carolina Herrera predstavlja novi parfem, a beauty zajednica se pita hoće li uspeti da nadmaši status kultnog parfema koji ima Good Girl. Pred nama je La Bomba – novi parfem koji na prvi pogled nosi sve što ime obećava: energiju, slobodu, emociju i moć.
Good Girl: Miris koji je promenio pravila beauty igre
Pre nego što istražimo mirisne note koje donosi La Bomba, moramo se osvrnuti na Good Girl parfem koji je bio, i ostao, kultni miris. Njegov spoj jasmina, tonka pačulija i tuberoze, uz neodoljivu bočicu, definisao je celu jednu generaciju mirisnih trendova. Nosile su ga žene koje su želele da budu zapažene, koje su volele sofisticiranost sa dozom provokacije. U tom balansu dobre i loše devojke, Good Girl je bila savršena ravnoteža – i postala i ostala ikona.
La Bomba: Nova heroina Herrerine priče
Na TikToku, La Bomba već privlači ogromnu pažnju. Zvanični nalog Caroline Herrere prikupio je više od 5 miliona pregleda na videima koji najavljuju lansiranje, dok se obožavatelji oduševljavaju bočicom i njenom dramatičnom estetikom.
Kako kažu iz brenda, La Bomba je njihov najvažniji parfemski launch nakon Good Girl. A kada pogledate bočicu shvatite i zašto. Dizajnirana u obliku leptira prava je skulpturalna umetnost, u vibrantnoj fuksija nijansi, sa čepom koji podseća na ružičasti kvarc i prepoznatljivim Insignia pečatom, La Bomba postaje the most wanted beauty novitet.
Miris se otvara sočnim notama zmajevog voća, koje donose tropsku svežinu i neobičnu voćnu egzotiku. U srcu se nalazi raskošna kombinacija božura sa aromom trešnje i crvenog frangipanija, dok se sve zaokružuje toplom i senzualnom bazom vanile i diskretnog pačulija. Rezultat? Miris koji traje, razvija se na koži i ne ostavlja ravnodušnima.
Vittoria Ceretti: Nova Herrera žena
Za lice nove mirisne ere Carolina Herrera je odabrala Vittoriju Ceretti, jedno od najtraženijih imena svetske modne scene. Vittoria u kampanji za La Bombu nije samo model – ona je narativ, duh parfema. Njena pojava savršeno oslikava ono što ovaj miris želi da poruči. Kampanja odiše bojama, pokretom i emocijom. A Vittoria je glas generacije kojoj je ovaj parfem namenjen.
Foto: carolinaherrera.com, Instagram @carolinaherrera





