Beauty news

Učestvovali smo u essence lovu na Catrice biser! Otkrijte da li smo ga pronašli

by lepotaizdravlje.rs

17.09.2025.
essence i catrice lov na bisere

Makeup brendovi essence i Catrice napravili su pravi spektakl na Ohridu. Trodnevni lov na blago, tačnije – Pearl Hunt okupio novinare i influencere iz celog regiona i pretvorio ga u najzabavniju potragu za lepotom do sada. I to sve u skladu sa aktuelnim svetskim beauty trendovima.

Već pri samom dolasku, zvanice su znale da ih čeka nešto posebno: u sobama su ih dočekali goodie bag-ovi, mali saveznici u pustolovini koja je bila pred njima. Osim vodootporne maskare koja prkosi kiši, rumenila koje je daje svež i odmoran izgled u sred avanture,  tu je bila i posebno osmišljena beauty mapa. Ona je goste vodila kroz izazove, otkrivala im put do skrivenih bisera i dodala avanturi poseban šarm.

Prvi deo eventa bio je u znaku makeup brenda essence i essence gusara! Gosti su postali pravi mornari i gusari, bacili se u lov za zabavom i učestvovali u brojnim izazovima uz puno smeha i druženja. Jesu li biseri pronađeni? Rećićemo samo da je borba bila napeta. Ohridsko jezero postalo je kulisa za najveseliju plovidbu – pinky brod, DJ i dobro raspoloženje. Pogledi s broda, ručak na splavu i energija ekipe donijeli su pravi lifestyle trenutak u kojem je essence još jednom dokazao da njegova strategija MAKE BEAUTY FUN zaživi u punom sjaju. A na brodu, uz muziku i zabavu, ta poruka se pretvorila u MAKE BEAUTY LOUD! glasnu, veselu i nezaboravnu essence avanturu.

Nakon gusarskih avantura, došao je red na pravi biser, makeup brend Catrice. Potraga je završena. Gala večera bila je glamurozna, uz otkrivanje najvećeg bisera, centralne dekoracije lokacije koja je simbol za sofisticiranost i bezvremenski šarm brenda. Poseban highlight večeri bile su biserne ogrlice, poklon porodice koja je čuvala tajnu stvaranja ohridskog bisera. Ovaj trenutak dodatno je naglasio Catrice strategiju i snažan slogan OWN YOUR MAGIC – jer prava čarolija lepote leži u autentičnosti i samopouzdanju.

Atmosferu su dodatno obogatili nastup Nacionalnog ansambla Tanec, čija kolekcija od 3.000 autentičnih kostima izuzetne vrednosti i lepote svaki njihov nastup pretvara u poseban audio-vizualni doživljaj, te nezaboravan glas Tamare Todevske, koja je rasplesane pirate i mornare povela u noć. Na eventu su bili izloženi najnoviji proizvodi essence i Catrice brendova koji donose trendove za sezonu jesen/zima, uz neizostavne bestselere koje beauty zajednica već obožava.

Gosti su uživali u isprobavanju noviteta, toplih tekstura i modernih varijanti makeupa koje odgovaraju svakom stilu: od hrabrih look-ova do sofisticirane elegancije. To je bio trenutak u kojem se lov na bisere spojio s otkrivanjem pravih bisera beauty sveta. Lepota ne staje na makeupu: essence i Catrice su ovim događajem poslali i snažnu poruku odgovornosti. Brendovi su donirali sredstva za očuvanje endemske ohridske pastrmke, čime su pokazali da su Pearl Hunt i biser Ohrida ne samo simbol glamura, već i brige za prirodu i zajednicu.

Foto: Promo