Moncler spojio legende filma – Al Pacino i Robert De Niro u kampanji „Warmer Together“


Brend Moncler predstavio je novu kampanju Warmer Together (Topliji zajedno), a u glavnim ulogama su legendarni glumci Al Pacino i Robert De Niro. Ono što ovu kampanju čini posebno emotivnom jeste činjenica da su ova dva giganta sedme umetnosti bliski prijatelji i u stvarnom životu. Kampanja slavi upravo tu bliskost – kako fizičku toplinu, oličenu u Moncler jaknama, tako i onu unutrašnju, koju donose prijateljstvo i emotivna povezanost.
Moncler kampanja sa Al Pacinom i Robertom De Nirom
Fotografije su snimljene u Njujorku, u prepoznatljivom stilu slavnog portretnog fotografa Platona. Crno-bele fotografije, kratki filmovi i kadrovi sa snimanja prikazuju posebnu dinamiku između Pacina i De Nira. Kroz kampanju se provlači pet ključnih vrednosti: prijateljstvo, poštovanje, povezanost, poverenje i toplina – sve to oslikano kroz odnos ova dva umetnika, uz večito prisutan njujorški pejzaž u pozadini. Da podsetimo, već decenijama Moncler je sinonim za zimu i puf jakne, ali za mene je Moncler oduvek predstavljao nešto dublje – ljubav i osećaj zajedništva, izjavio je Remo Ruffini, predsednik i izvršni direktor brenda. Priča o prijateljstvu Al Pacina i Roberta De Nira savršeno odražava vrednosti koje Moncler neguje: naklonost, toplinu i veru da smo svi zajedno jači i topliji, dodaje Ruffini.
Prijateljstvo Roberta De Nira i Al Pacina
Prijateljstvo ove dve filmske legende traje više od pet decenija i predstavlja jedno od najpoznatijih u svetu filma. Njih dvojica upoznali su se još sedamdesetih, a zajednički projekti poput Kuma II, Vrelina i The Irishman učvrstili su njihovu glumačku, ali i životnu povezanost. Uvek sa međusobnim poštovanjem i nenametljivim humorom, De Niro i Pacino ostali su simbol autentičnog holivudskog duha: dvojica umetnika koje ne spaja samo karijera, već i iskreno prijateljstvo, poverenje i sličan pogled na život. Topliji zajedno. Prava toplina živi u trenucima koje delimo. U slavu ljubavi, poštovanja i autentične ljudske veze u srcu Monclera, legendarni prijatelji Al Pacino i Robert De Niro se udružuju, kako bi otelotvorili bezvremenski duh topline, naveli su iz Monclera.
U okviru kampanje, brend je pripremio još jedno iznenađenje – umetnik i ambasador Monclera, Tobe Nwigwe, zajedno sa svojom suprugom Fat, snimio je novu verziju bezvremenskog hita Lean on Me od Bill Withersa. Ova pesma, koja simbolizuje podršku, prijateljstvo i solidarnost u teškim vremenima, savršeno zaokružuje poruku kampanje: toplina se nalazi u ljudima – ne samo u jaknama.
Foto: Instagram / @moncler




