Bili smo na ekskluzivnoj Lisca modnoj reviji: Zavirite u modernu viziju brenda kroz kolekciju proleće/leto 2026.


Lisca je sinoć u Ljubljani impresionirala međunarodnu publiku, poslovne partnere, medije, estradu i influensere jedinstvenom modnom revijom te premijerno predstavila kolekciju proleće-leto 2026. Događaj je bio posveta umetnosti, kreativnosti, majstorskom krojenju i savremenoj Lisca ženi, koja uz odabrane modele donjeg rublja i odeće traži eleganciju, udobnost i samopouzdanje. L&Z ekipa je bila na licu mesta i u nastavku vam prenosimo utiske.
Veče ženstvenosti i kreativnosti u Lisca režiji
Juče je ljubljanski sajamski i izložbeni centar ugostio više od 700 odabranih zvanica koje su se pridružilе proslavi 70. godišnjice. Lisca je modnu reviju začinila umetničkim nastupom poznatih muzičara i plesača. Uz zvukove originalne muzike, na sceni su se smenjivale modne revije kojima je Lisca predstavila svoje proizvode u raznim pričama, od odabranih istorijskih komada, do savremene kolekcije u nežnim bojama bele i kajsije, prelazeći kroz ružičastu, do magente i senzualne crne, s modnim dodacima koji su naglašavali dramatični look priče. Maja Ratajc, kreativna direktorica brenda Lisca, opisala je modnu reviju sledećim rečima: Ovo je priča o samouverenoj savremenoj ženi koja živi svoj život. Ponekad je malo opuštenija, ponekad razigranija, ponekad nezavisna i odlučnija, a ponekad dramatična i senzualna… Ali uvek je stvarna, autentična, ženstvena. Lisca je brend koji svojim kolekcijama želi da osnaži žene. Savršenim krojem donjeg rublja osigurava udobnost bez obzira na figuru, a kvalitetnim materijalima osigurava dugotrajnost donjeg rublja. Inovativni dizajn spaja modu i funkcionalnost kako bi se žene osećale ugodno, slobodno i živele život punim plućima. Naše vrednosti nadilaze modu i govore o načinu života, zato je naš slogan Living my life.
Defile I am Lisca, Living my Life
Središnji deo događaja bila je revija nove kolekcije SS26. Uz pomoć slavnih osoba koje su prošetale uz modele u novim kreacijama, Lisca je poslala poruku ženama da sve možemo biti Lisca, baš kao Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja, Hana, sa sloganom I am Lisca, Living my Life. Kolekcija proleće – leto 26. izražava samopouzdanje, ženstvenost i spaja udobnost, stil i svestranost – od elegantnog donjeg rublja i lounge odeće za opuštanje do raznolike ponude kupaćih kostima i sofisticiranih resort komada, dizajniranih za svaki trenutak života, kod kuće, na putovanjima ili u posebnim prilikama.
Samopouzdanje koje nosite
Direktor Lisce, Luka Južna, je povodom godišnjice naglasio: Postoji posebno samopouzdanje koje proizlazi iz osećaja da nosite nešto izvanredno – ta tiha moć koju niko ne vidi, ali svi osećaju. To je bit življenja po sopstvenim pravilima, s sopstvenom snagom. Zato stvaramo donje rublje za svaki deo života žene: za jutra kada nitko ne gleda, za večeri kada svi gledaju, za samopouzdanje koje dolazi iznutra, za istinsku moć u njenom životu. Lisca je obećanje slobode, kvalitete, lepote, uspeha – i mi ga ostvarujemo. Južna se je ujedno zahvalio svim poslovnim partnerima, zaposlenicima i onima koji su svoj rad utkali u prošlo nasleđe i novu viziju brenda Lisca.
70. godina kreativnosti, kvalitete i bezvremenske elegancije Lisca
Osnovana 1955. u Sevnici, Lisca se danas smatra jednim od vodećih brendova ženskog donjeg rublja i kupaćih kostima. S inovativnim dizajnom, savršenim krojem i bezvremenskom ženstvenošću, Lisca spaja tradiciju sa savremenošću i stvara kolekcije donjeg rublja, kupaćih kostima, spavaćica i odeće za opuštanje koje izražavaju samopouzdanje i prefinjeni stil. Danas je Lisca prisutna u 40 zemalja sveta i zapošljava više od 700 ljudi (Grupa Lisca), od kojih 160 radi u matičnoj kompaniji u Sevnici. Povodom 70. godišnjice, brend je predstavio i obnovljeni vizuelni imidž i ažurirani logotip s motivom lisice, koji predstavlja spoj tradicije i savremenosti. Lisica simbolizuje inteligenciju, prilagodljivost i eleganciju – kvalitete koje obeležavaju priču Lisce od samog njenog početka.

Foto: Marko Delbello Ocepek


















