Fashion news

Moncler spojio legende filma – Al Pacino i Robert De Niro u kampanji „Warmer Together“

by Aleksandra Dudvarski

15.10.2025.
Moncler kampanja Robert De Niro Al Pacino
Moncler kampanja Robert De Niro Al Pacino

Brend Moncler predstavio je novu kampanju Warmer Together (Topliji zajedno), a u glavnim ulogama su legendarni glumci Al Pacino i Robert De Niro. Ono što ovu kampanju čini posebno emotivnom jeste činjenica da su ova dva giganta sedme umetnosti bliski prijatelji i u stvarnom životu. Kampanja slavi upravo tu bliskost – kako fizičku toplinu, oličenu u Moncler jaknama, tako i onu unutrašnju, koju donose prijateljstvo i emotivna povezanost.

Moncler kampanja Robert De Niro Al Pacino
@moncler

Moncler kampanja sa Al Pacinom i Robertom De Nirom

Fotografije su snimljene u Njujorku, u prepoznatljivom stilu slavnog portretnog fotografa Platona. Crno-bele fotografije, kratki filmovi i kadrovi sa snimanja prikazuju posebnu dinamiku između Pacina i De Nira. Kroz kampanju se provlači pet ključnih vrednosti: prijateljstvo, poštovanje, povezanost, poverenje i toplina – sve to oslikano kroz odnos ova dva umetnika, uz večito prisutan njujorški pejzaž u pozadini. Da podsetimo, već decenijama Moncler je sinonim za zimu i puf jakne, ali za mene je Moncler oduvek predstavljao nešto dublje – ljubav i osećaj zajedništva, izjavio je Remo Ruffini, predsednik i izvršni direktor brenda. Priča o prijateljstvu Al Pacina i Roberta De Nira savršeno odražava vrednosti koje Moncler neguje: naklonost, toplinu i veru da smo svi zajedno jači i topliji, dodaje Ruffini.

Prijateljstvo Roberta De Nira i Al Pacina

Prijateljstvo ove dve filmske legende traje više od pet decenija i predstavlja jedno od najpoznatijih u svetu filma. Njih dvojica upoznali su se još sedamdesetih, a zajednički projekti poput Kuma II, Vrelina i The Irishman učvrstili su njihovu glumačku, ali i životnu povezanost. Uvek sa međusobnim poštovanjem i nenametljivim humorom, De Niro i Pacino ostali su simbol autentičnog holivudskog duha: dvojica umetnika koje ne spaja samo karijera, već i iskreno prijateljstvo, poverenje i sličan pogled na život. Topliji zajedno. Prava toplina živi u trenucima koje delimo. U slavu ljubavi, poštovanja i autentične ljudske veze u srcu Monclera, legendarni prijatelji Al Pacino i Robert De Niro se udružuju, kako bi otelotvorili bezvremenski duh topline, naveli su iz Monclera.

U okviru kampanje, brend je pripremio još jedno iznenađenje – umetnik i ambasador Monclera, Tobe Nwigwe, zajedno sa svojom suprugom Fat, snimio je novu verziju bezvremenskog hita Lean on Me od Bill Withersa. Ova pesma, koja simbolizuje podršku, prijateljstvo i solidarnost u teškim vremenima, savršeno zaokružuje poruku kampanje: toplina se nalazi u ljudima – ne samo u jaknama.

Foto: Instagram / @moncler